شب یلدای هنرمندان در منزل محمدعلی کشاورز + عکس



اخبار فرهنگی - شب یلدای هنرمندان در منزل محمدعلی کشاورز + عکس

دست اندرکاران موسسه فرهنگی هنری «شیدای عشق» همزمان با فرارسیدن شب یلدا، با همراهی برخی هنرمندان در منزل پدر سالار ایران حضور یافتند و از وی قدردانی کردند.

دست اندرکاران موسسه فرهنگی هنری «شیدای عشق» همزمان با فرارسیدن شب یلدا، با همراهی برخی هنرمندان در منزل پدر سالار ایران حضور یافتند و از وی قدردانی کردند.

 

اخبار , اخبار فرهنگی , محمدعلی کشاورز

 

محمد قیصری، مدیر موسسه فرهنگی هنری «شیدای عشق» درباره این دیدار گفت: مدتی بود قصد عیادت از استاد محمد علی کشاورز را داشتیم، به همین ترتیب طبق نظر و برنامه ریزی روابط عمومی موسسه بنا شد در شب آخر پاییز به دیدار ایشان برویم تا هم عیادتی صورت پذیرد و هم این گروه هنری همانند دیگران در منزل پدری هنرمند گرد هم جمع شوند. وقتی مسئله دیدار با استاد محمد علی کشاورز را با تعدادی از هنرمندان همکار با این موسسه و همچنین دیگر هنرمندان مطرح شد استقبال خوبی صورت گرفت .

 

اخبار , اخبار فرهنگی , محمدعلی کشاورز

 

وی ادامه داد: در نهایت با استاد کشاورز تماس گرفته شد و ایشان با وجود بیماری و بسترنشینی پذیرای ما شدند و فرمودند بنا به سفارش دکتر با نفرات کمتری در منزل وی حاضر شویم . به همین دلیل با تعدادی از هنرمندان دوست و همکار این موسسه از جمله رضا بنفشه خواه، جعفر دهقان، رضا رویگری، رضا صنعتگر، علیرضا روزگار و سعید عرب بعد ازظهر جمعه به منزل آقای کشاورز رفتیم. از دیگر هنرمندانی که قبلا اعلام آمادگی کردند عذرخواهی کردیم . استاد کشاورز با روی باز و خندان از ما استقبال کردند و با صحبتهای شیرین و جذاب از دنیای هنر، بازیگری، موسیقی و خاطرات خودشان شب زیبایی را برای ما رقم زدند.

 

اخبار , اخبار فرهنگی , محمدعلی کشاورز

 

قیصری در پایان افزود: کشاورز نصیحتهای با ارزش و خاطرات زیبا و جالب از بازی های قدیم خودشان و همکاری با «آنتی کویین» و بزرگان دیگر را روایت کردند که برای اولین بار شنیده می شد. از معایب کلاسهای بازیگری و کم رنگ شدن تئاتر تا خریدن نقشها که همه به قول استاد از مضرات و بدی های هنر بازیگری شده است هم سخن راندند. در نهایت پس از حدود دو ساعت گپ و گفت صمیمانه و تعدادی عکس یادگاری با استاد کشاورز این دیدار به یاد ماندنی به پایان رسید. از خداوند برای ایشان آرزوی سلامتی داریم.
اخبار فرهنگی - شبکه ایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------