آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

پیام گروسی به امیرعبداللهیان



گروسی،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در وین در دیدار با وزیر امور خارجه کشورمان پیام مدیرکل آژانس مبنی بر آمادگی آژانس برای استمرار همکاری‌ها و همچنین تماس در سطوح مناسب با مقامات کشورمان را مطرح کرد.

به گزارش تسنیم، محسن نذیری اصل، سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در وین با حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه در آستانه نشست آتی شورای حکام که طی هفته آتی در وین برگزار خواهد شد، ملاقات و گفتگو نمود.

 

در این ملاقات نذیری اصل ضمن ارائه آخرین وضعیت تعاملات کشورمان با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و همکاری‌های پیش رو، پیام مدیرکل آژانس مبنی بر آمادگی آژانس برای استمرار همکاری‌ها و همچنین تماس در سطوح مناسب با مقامات  کشورمان را مطرح  کرد.

 

امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه با استقبال از همکاری‌های آژانس و جمهوری اسلامی ایران که موجب حل و فصل  برخی موضوعات باقیمانده گردیده، ضرورت تعامل سازنده میان آژانس و جمهوری اسلامی ایران را با هدف ارتقا همکاری‌ها مورد تاکید قرار داد.

 

وی همچنین اهمیت تعامل با آژانس و تماس در سطوح عالی با مقامات آژانس را مورد اشاره قرار داده و از پیشنهاد مدیرکل برای تماس در سطوح مناسب استقبال کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------