آخرین اخبار سیاست خارجی

ترامپ و رئیسی،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

اگر ترامپ رئیس جمهور شود، رئیسی باید با پاستور خداحافظی کند؟

سفیر اسبق ایران در انگلستان نگاهی به انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۴ در ایران دارد و خاطرنشان می‌کند که «نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پیروزشدن بایدن، ترامپ یا هر…

وزیر جنگ اسرائیل مدعی دست داشتن ایران در انفجار کشتی اسرائیلی شد



اخبار,اخبار سیاست خارجی,وزیر جنگ اسرائیل
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بدون ارائه هیچ‌گونه شواهدی و تنها به بهانه نزدیک بودن محل وقوع انفجار در یک کشتی تحت مالکیت یک شرکت صهیونیستی به آب‌های سرزمینی ایران مدعی شد که ایران در انفجار این کشتی نقش داشته است.

به گزارش تسنیم به نقل از رویترز، بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز شنبه در مصاحبه با شبکه «کان» مدعی شد که ایران در وقوع انفجار در یک کشتی اسرائیلی که در نخستین دقایق بامداد جمعه به وقت محلی هنگام عبور  از دریای عمان دچار حادثه شد، نقش داشته است.

 

این مقام ارشد صهیونیست ادعا کرد: «نتایج بررسی‌های اولیه ما نشان می‌دهد که ایرن مسئول انفجار در این کشتی است. ایران به دنبال ضربه زدن به زیرساخت‌ها و شهروندان اسرائیلی است.نزدیک بودن نسبی فاصله کشتی [هنگام وقوع انفجار] با ایران نیز این تصور را در ذهن تقویت می‌کند.»

 

وی ادامه داد: «طبق ارزیابی‌های اولیه و با توجه به فاصله و شرایط، این ارزیابی من است. البته تحقیقات عمیق‌تر در این زمینه نیز باید انجام شود.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------