آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

ادعای نماینده آمریکا در سازمان ملل: سلاح‌هایی که ایران برای حوثی‌ها می‌فرستد باعث طولانی‌تر شدن درگیری‌ها می‌شود



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,کلی کرافت
نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد با تکرار برخی ادعاها در خصوص تلاش ایران برای تسلیح نیروهای انصارالله، نسبت به لغو تحریم‌های تسلیحاتی تهران هشدار داد.

به گزارش ایلنا، «کلی کرافت» نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد با تکرار برخی ادعاها در خصوص تلاش ایران برای تسلیح نیروهای انصارالله، نسبت به لغو تحریم‌های تسلیحاتی تهران هشدار داد.

 

وی در این‌باره در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «یک ماه پیش بود که آمریکا و متحدانش در آب‌های یمن یک شناور حامل سلاح‌های ایرانی به مقصد حوثی‌ها (انصارالله) کشف کردند. این سلاح‌ها شامل تفنگ، موشک‌های زمین به هوا، زمین به زمین و ضدتانک به همراه سایر سلاح‌های پیشرفته است. تلاش ایران برای تسلیح انصارالله، تنها باعث به درازا کشیدن درگیری‌ها می‌شود».

 

کرافت طی یاوه‌گویی‌هایی افزود: «ایران در حال حاضر که مشمول تحریم است، به تحریک منازعات می‌پردازد؛ دیوانگی است اگر باور کنیم با لغو محدودیت‌ها، این اقدام‌های مخرب افزایش نخواهد یافت».

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------