آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

آمریکا: به عربستان برای مقابله با حملات هوایی کمک کردیم



کنث مک کنزی ,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل
فرمانده تروریست های آمریکا در منطقه گفت که ارتش آمریکا در خلال حملات اخیر نیروهای یمنی به مواضعی در عمق خاک سعودی به ریاض کمک کرده است.

به گزارش مهر، فرمانده مرکز فرماندهی نیروهای تروریستی آمریکا در منطقه (سنتکام) گفت که آمریکا در جریان حملات اخیر نیروهای مردمی و ارتش یمن به مواضع سعودی، به ریاض کمک نظامی کرده است.

 

«کنث مک کنزی» در گفتگو با شبکه الجزیره قطر با تاکید بر اینکه ارتش ایالات متحده در خلال هفته‌های گذشته به طور مداوم به نظامیان سعودی کمک رسانی کرده است، گفت: همکاری با ریاض برای ارتقای توان نظامی آنها در مقابل حملات هوایی را ادامه می‌دهیم.

 

وی با اشاره به حوادث دی ماه سال گذشته و ترور فرمانده نیروهای قدس سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران در بغداد و انتقام موشکی سپاه با هدف قراردادن پایگاه نظامیان آمریکایی در عین الاسد ادعا کرد که آمریکا در آن زمان به فکر ورود به جنگ با ایران بوده است اما اکنون هم کانال‌های سیاسی برای تعامل (بهتر) با تهران وجود دارد.

 

مک کنزی با اشاره به حمله راکتی هفته پیش به پایگاه عین الاسد گفت: هنوز در حال تحقیق روی این پرونده هستیم و برای پاسخ دهی مناسب به عوامل آن هم آماده ایم.

 

وی در پایان درباره وضعیت خروج نیروهای نظامی کشورش از خاک افغانستان افزود: طالبان به برخی شروطی که به ما این اطمینان را می‌داد تا به فکر سازوکار کاهش نیروهایمان در افغانستان باشیم، عمل نکرد.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------