طوفان در جنوب آمریکا حدود ۱۳ هزار خانه را در تاریکی فرو برد/ تصاویر



طوفان در جنوب آمریکا،اخبار حوادث،خبرهای حوادث
طوفان سهمگین بخش‌هایی از شهر نیواورلئان در جنوب آمریکا را درنوردید و موجب قطعی گسترده برق در مناطق مسکونی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، طوفان سه شنبه شب بخش‌هایی از شهر نیواورلئان واقع در ایالت لوئیزیانا را در نوردید و بسیاری از خطوط انتقال برق را قطع کرد و ویرانه‌های زیادی را در بخش‌هایی از این شهر و حومه آن، برجا گذاشت. شهر نیواورلئان ۱۷ سال پیش، بر اثر وزش طوفان مرگبار «کاترینا» با خسارات بسیار سنگینی مواجه شد.

 

مقامات می‌گویند بر اثر طوفان شب گذشته، یک تن کشته شده و شماری زخمی شدند. در حومه‌ای از نیواورلئان موسوم به «آرابی» بوی تند گاز در هوا استشمام می‌شود. مردم و امدادگران با حضور در خیابان‌ها مشغول ارزیابی خسارات ناشی از طوفان هستند.

 

برخی خانه‌ها براثر طوفان تخریب شده و قطعاتی از ویرانه‌های برجای مانده در حالی که از خطوط انتقال برق و درختان آویزان است، در محل وقوع طوفان به چشم می‌خورد. همچنین برخی از تیر‌های برق در این مناطق به طور کامل خم شده اند. نیرو‌های امدادی مجبورند به دلیل قرار گرفتن کابل‌های برق بر روی زمین، با احتیاط از روی آن‌ها عبور کنند و در تاریکی، خسارت‌های برجا مانده را بررسی کنند.

 

تاکنون حدود ۱۳ هزار خانه و کسب و کار در مناطق حومه‌ای نیواورلئان با قطعی برق مواجه شده اند. طوفان و تندباد شدید از مناطق حومه نیواورلئان آغاز شد و سپس به سمت مناطق شرقی حرکت کرد و در امتداد رود «می سی سی پی» وارد یکی دیگر از مناطق حومه‌ای شد و بخش‌هایی از منطقه «سنت برنارد پَریش» را درنوردید. سپس این طوفان سپس به سمت مناطق شمال شرقی به حرکت خود ادامه داد.

 

طوفان در جنوب آمریکا،اخبار حوادث،خبرهای حوادث

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------