آخرین اخبار حوادث

Default Image

آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از آزادی فردی که برای دریافت ۵۰۰ میلیارد ریال تتر ربوده شده بود، با پیگیری‌های پلیس، خبر داد. به…

گودبرداري غيراصولي مرگ كارگر را رقم زد



اخبار حوادث -  گودبرداري غيراصولي مرگ كارگر را رقم زد

گود‌برداري غير اصولي در يكي از خيابان‌هاي تهران حادثه‌يي مرگبار آفريد.

سيدجلال ملكي، سخنگوي سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران با اعلام خبر مرگ كارگري به دليل ريزش آوار به تشريح جزييات حادثه پرداخت و گفت: ساعت ٩:٥٨ صبح ديروز آتش‌نشانان ايستگاه ١٢ به دنبال تماس مردمي با سامانه ١٢٥ در جريان يك فقره تخريب محل گودبرداري ساختماني در حال ساخت در خيابان پامنار تهران قرار گرفتند و به سرعت خود را به محل حادثه رساندند.

 

به گفته اين مقام مسوول، پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشخص شد ساختماني در مرحله گودبرداري بوده كه ناگهان بخشي از ديواره‌هاي گودبرداري و قسمتي از ديواره‌هاي ساختمان مجاور فرو ريخته است. سخنگوي سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران با اشاره به روند عمليات نجات ادامه داد: در تحقيقات اوليه ماموران از شاهدان حادثه مشخص شد دو كارگر در اين ساختمان مشغول به كار بوده‌اند و اكنون در زير آوار مدفون شده‌اند. به اين ترتيب آتش‌نشانان با تقسيم شدن به دو گروه، عمليات نجات و ايمن‌سازي را آغاز كردند و موفق شدند پس از مدتي يكي از كارگران را از زير آوار خارج و به عوامل اورژانس تحويل دهند كه با ناكام ماندن تلاش‌هاي تيم پزشكي، مرگ كارگر ٢٢ ساله افغان تاييد شد. ملكي با اشاره به تداوم عمليات جست‌وجو براي يافتن كارگر دوم گفت: اين كارگر ٢٨ ساله افغان نيز مدتي بعد در حالي كه دچار آسيب‌ديدگي شده بود زنده از زير آوار خارج و به مراكز درماني منتقل شد. گودبرداري غير اصولي علت وقوع اين حادثه اعلام شده است.

 

اخبار حوادث - اعتماد

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------