آخرین اخبار حوادث

Default Image

دختر ۱۶ ساله خود ار از ساختمان به پایین انداخت/ خواهرش متوفی نیز خودکشی کرده بود

دختر ۱۶ ساله‌ در اقدامی ناگهانی خود را از طبقه ششم ساختمان به پایین انداخت. به گزارش رکنا؛ اخیرا همسایگان یک مجتمع در یکی از…

ربودن کارمند بانک با دسیسه یک زن



ربایندگان از کارمند، یک میلیاردتومان، سفته سفیدامضا گرفتند.

به گزارش ایران، چندی قبل مرد جوانی به اداره یازدهم پلیس آگاهی رفت و از زن و مردی شکایت کرد که او را ربوده بودند.

 

او در تحقیقات گفت: کارمند بانک هستم چند روز قبل زن جوانی به محل کارم آمد و تقاضای تسهیلات کرد و بعد هم شماره‌ام را گرفت تا در رابطه با روند پرونده‌اش سؤال بپرسد.

 

او چند روز بعد تماس گرفت و از من درخواست کمک کرد، وقتی به محلی که گفته بود رفتم، ناگهان مرد جوانی با خودرویی جلوی ما توقف کرد. او پس از ضرب و جرح، مرا با زور سوار خودرو کرده و با تهدید از من خواست که سرم را زیر صندلی ببرم، بین راه متوجه شدم که او و زن جوان همدست هستند. آنها با تهدید چاقو سه سفته سفید امضا از من گرفتند و مرا تهدید کردند که اگر تا آخر هفته یک میلیارد تومان به حساب آنها واریز نکنم، سفته‌ها را به اجرا می‌گذارند.

 

سردار علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از بازداشت متهمان خبر داد و گفت: زن جوان در بازجویی‌ها مدعی شد حساب شرکتی که در آنجا کار می‌کرده در بانکی بود که شاکی حضور داشت، به همین خاطر این موضوع را با همدستش مطرح کرده و پس از طراحی نقشه با قرار صوری وی را ربوده و به زور و تهدید از وی سفته گرفته بودند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------