آخرین اخبار حوادث

Default Image

دختر ۱۶ ساله خود ار از ساختمان به پایین انداخت/ خواهرش متوفی نیز خودکشی کرده بود

دختر ۱۶ ساله‌ در اقدامی ناگهانی خود را از طبقه ششم ساختمان به پایین انداخت. به گزارش رکنا؛ اخیرا همسایگان یک مجتمع در یکی از…

جزئیات ربودن دختر 8 ساله در مقابل چشمان مادرش/درخواست 3 میلیاردی آدمربایان برای آزادی دختر بی‌گناه



اخبار,اخبار حوادث ,آدم ربایی

 

اخبار حوادث - سرهنگ بارونی :
جزئیات ربودن دختر 8 ساله در مقابل چشمان مادرش/درخواست 3 میلیاردی آدمربایان برای آزادی دختر بی‌گناه

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت: امروز صبح دختر بچه‌ای 8 ساله توسط افرادی شرور از داخل منزل ربوده شده و با تلاش پلیس این دختر بچه در کمتر از 3 ساعت از چنگال آدمربایان نجات پیدا کرد.

سرهنگ بارونی رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در تشریح خبر آزادی دختر بچه 8 ساله از چنگال آدمربایان اظهار داشت: صبح امروز در شهرستان گناوه یک مورد آدمربایی به پلیس آگاهی شهرستان اعلام شد.
 
وی افزود: به دنبال این موضوع سریعا اکیپی از کارآگاهان پلیس آگاهی در محل حاضر و در بررسی‌های اولیه دریافتند که دختر بچه 8 ساله توسط 3 فرد شرور از داخل منزل مسکونی و در مقابل چشمان مادرش ربوده شده است.
 
به گفته این مقام مسئول انتظامی، آدمربایان پس از ربودن دختر بچه 8 ساله با سرقت خودروی 405 از محل متواری شدند و پس از دقایقی با تماس به خانواده دختر بچه از والدینش در ازای آزادی او مبلغ 300 میلیون تومان درخواست کردند.
 
رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر خاطر نشان کرد: سرانجام ماموران پلیس آگاهی در اولین اقدام خود توانستند متهمان را شناسایی و خودروی مسروقه را نیز در داخل شهرستان ردیابی کنند.
 
سرهنگ بارونی ادامه داد: سرانجام با اجرای طرح مهار خودروی پژو 405 که قصد داشت دختر 8 ساله را به مخفیگاهی در خارج از شهر منتقل کند در یک عملیات ضربتی توقیف و راننده آن که یکی از آدمربایان بود، دستگیر و دختر 8 ساله به آغوش خانواده بازگردانده شد.
 
گفتنی است، عملیات آزادی دختر بچه 8 ساله در کمتر از 3 ساعت انجام شد و آدمربای دستگیر شده نیز علت این اقدامشان را اختلاف با خانواده دختر 8 ساله عنوان کرد.
 اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------