آخرین اخبار حوادث

Default Image

آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از آزادی فردی که برای دریافت ۵۰۰ میلیارد ریال تتر ربوده شده بود، با پیگیری‌های پلیس، خبر داد. به…

سرکرده چندین باند سرقت خودرو در حین انتقال به زندان گریخت



اخبار,اخبار حوادث , سرقت خودرو

 

اخبار حوادث - سرکرده چندین باند سرقت خودرو در حین انتقال به زندان گریخت/ دستگیری متهم پس از 24 ساعت در مخفیگاهش

رییس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از دستگیری سرکرده چند باند سرقت خودرو که در حین انتقال به زندان گریخته و متواری شده بود، خبر داد.

سرهنگ علیرضا مرزبانی رییس پلیس آگاهی استان کرمانشاه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی گزارش متواری شدن سارق سابقه دار و حرفه‌ای که توانسته بودهنگام انتقال به زندان در شهرستان اسلام آباد کرمانشاه از دست ماموران فرار کند مراتب دردستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با کار اطلاعاتی و با همکاری اداره اطلاعات جنایی پس از گذشت ۲۴ ساعت ماموران مخفیگاه این متهم را که سرکرده چند باند سرقت می‌باشد درشهرستان شهریار تهران شناسایی کردند.

رییس پلیس آگاهی استان کرمانشاه تصریح کرد: اکیپی از ماموران پس از هماهنگی با مقامات قضایی به محل مورد نظر اعزام و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه موفق شدند متهم را در داخل مخفیگاهش دستگیر کنند.

این مقام انتظامی افزود : پس از دستگیری متهم یک دستگاه خودرو پژو آردی از وی توقیف و پس ازکار‌شناسی و استفاده از مواد شیمیایی مشخص شد خودرو مسروقه می‌باشد.

سرهنگ مرزبانی خاطر نشان کرد: متهم با اجازه مقام قضایی با قرار بازداشت موقت جهت انجام تحقیقات و تکمیل پرونده در اختیار اداره عملیات ویژه آگاهی استان کرمانشاه قرار گرفت.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------