آخرین اخبار حوادث

Default Image

آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از آزادی فردی که برای دریافت ۵۰۰ میلیارد ریال تتر ربوده شده بود، با پیگیری‌های پلیس، خبر داد. به…

تهیه عکس‌ از دختران بی‌حجاب برای جذب مشتری



اخبار حوادث - تهیه عکس‌ از دختران بی‌حجاب برای جذب مشتری

رئیس پلیس فتای استان آذربایجان‌شرقی گفت: افرادی که با عکس گرفتن از دختران بی‌حجاب، آنها را در صفحات اینترنتی منتشر می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرهنگ محمد قاسملو ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برابر رصد و پایش در فضای مجازی یک فقره صفحه اینترنتی که اقدام به انتشار عکس دختران می‌کرد از طریق کارشناسان رصد این پلیس مشاهده و با هماهنگی مقام قضایی تحقیقات لازم برای شناسایی کاربر یا کاربران متخلف آغاز شد.

وی تصریح کرد: مستندات فنی استخراج و جمع‌آوری شده و با استفاده از شگردهای خاص پلیسی و فنی مهندسی آدرس اینترنتی کاربر متخلف استخراج و به تبع آن هویت واقعی متهم شناسایی و در بازجویی از متهم مشخص شد که کاربر فوق با همکاری تعدادی از دوستان اقدام به تهیه عکس از دختران بی‌حجاب کرده و جهت تبلیغ حرفه کاری خود و جذب مشتریان، آنها را در فضای مجازی منتشر و از طرفی برای خود آلبوم تهیه کرده و توسط افراد دیگر کسب و کار ایجاد کرده است.

این مقام انتظامی افزود: با توجه به رعایت حریم خصوصی افراد از طرف واحدهای صنفی و پایبندی به عدم انتشار داده‌های افراد دیگر نتیجه تحقیقات انجام گرفته به عرض مقام قضایی منعکس و پرونده بعد از مسدودسازی صفحه مذکور جهت سیر مراحل بعدی تحویل دادسرا شد.

رئیس پلیس فتا آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: متاسفانه تعدادی از شهروندان به خصوص جوانان برای نگهداری از اطلاعات خود کوتاهی نموده و با تهیه عکس‌های بی‌حجاب و در اختیار گذاشتن آنها به واحدهای صنفی ویراستار(میکس)، موجبات سوءاستفاده واحدهای مذکور شده و بعضا مشاهده می‌شود که از طرف مدیران صفحات به عنوان نمونه و یا آلبوم تبلیغاتی استفاده کاری می‌شود ضمن اینکه واحدهای صنفی مربوطه از انتشار و یا در معرض قرار دادن آن در اختیار افراد غیر جدا خودداری نموده از انجام رفتارها و حرکات غیراصولی در فضای مجازی به جهت سلب اعتماد این فضا خودداری کنند.
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------