آخرین اخبار حوادث

Default Image

آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از آزادی فردی که برای دریافت ۵۰۰ میلیارد ریال تتر ربوده شده بود، با پیگیری‌های پلیس، خبر داد. به…

نجات دخترک 4 ساله از اسارت مرد آدم‌ربا



اخبار,اخبار حوادث ,آدم‌ربایی

 

اخبار حوادث - نجات دخترک 4 ساله از اسارت مرد آدم‌ربا

مردی که با ربودن دختر چهار ساله مشهدی، قصد اخاذی از خانواده او را داشت، دستگیر شد.

به گزارش جام جم، آتنای چهار ساله در یکی از روز های بهمن وقتی از خانه خارج شد تا با کودکان همسایه بازی کند، به طرز مرموزی گم شد و تلاش والدینش برای یافتن وی بی نتیجه ماند.

با شکایت والدین آتنا در پلیس آگاهی، تحقیق در این زمینه آغاز شد. پدر آتنا گفت: مرد غریبه ای با خانه ام تماس گرفته و گفته کودکم را ربوده و باید برای آزادی او چند میلیون تومان پرداخت کنم و اگر این پول درخواستی در اختیارش قرار نگیرد، فرزندم را خواهد کشت.

ماموران انتظامی با آموزش به شاکی خواستند در تماس بعدی مرد آدم ربا در محل قرار حاضر شود. این در حالی بود که تحقیق برای شناسایی مخفیگاه مرد آدم ربا و نجات گروگان خردسال ادامه داشت تا این که چند روز بعد مرد آدم ربا در تماس دوباره با این خانواده خواست مبلغ درخواستی را به یکی از محله های شهر بیاورد.

در پی این درخواست ماموران همراه شاکی در محل قرار با آدم ربا حاضر و آنجا را محاصره کردند، اما مرد آدم ربا در محل ملاقات حاضر نشد. مرد آدم ربا پس از آن چند مرتبه دیگر با این خانواده تماس گرفت و با آنها قرار ملاقات گذاشت، اما سر قرار نیامد.

در مرحله بعدی تحقیقات دو روز پیش مرد آدم ربا در تماس با خانواده آتنا از پدر او خواست پول درخواستی را درون کیسه ای گذاشته و به یکی از محله های شهرستان سبزوار بیاورد. ماموران با اطلاع از این موضوع همراه پدر کودک به این شهرستان اعزام شدند، اما این بار هم متهم در محل حاضر نشد. این در حالی بود که یک گروه از ماموران در یکی از محور های مواصلاتی سبزوار مرد میانسالی را مشاهده کردند که در این محل با دختر خردسالی با یک موتورسیکلت در حرکت بود. با ظنین شدن پلیس به مرد موتورسوار، وی متوقف شد و او ادعا کرد، این کودک فرزندش است و می خواهد او را به مرکز درمانی ببرد.

دخترک زبان گشود
در حالی که تحقیق از این فرد ادامه داشت، دخترک با گریه عنوان کرد این مرد بابای من نیست، من را پیش مامان و بابام ببرید.

گفته های دخترک کافی بود که ماموران اطمینان پیدا کنند این مرد همان آدم ربای فراری بوده و دختر همراهش نیز آتنای ربوده شده است. با دستگیری مرد میانسال، ساعاتی بعد پدر آتنا، فرزندش را در پلیس آگاهی تحویل گرفت.

مرد آدم ربا نیز با انتقال به پلیس آگاهی مشهد در بازجویی به جرمش اعتراف کرد و گفت: 9 بار به اتهام سرقت و اخاذی دستگیر و زندانی شده ام و حتی بخشی از محکومیت تبعید را در شهرستان نهبندان سپری کردم و پس از آزادی دوباره جرایم خود را از سر گرفتم.

وی اضافه کرد: یک روز با دیدن آتنا که با دختران دیگر در کوچه بازی می کرد، تصمیم به ربودن وی گرفتم و در پرس و جو از همسایه ها وقتی اطمینان یافتم خانواده اش وضع خوبی دارند، او را ربودم تا از خانواده اش اخاذی کنم.

بنابر این گزارش، با صدور قرار قانونی برای متهم، تحقیقات ادامه دارد.
اخبار حوادث - جام جم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------