آخرین اخبار حوادث

Default Image

آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از آزادی فردی که برای دریافت ۵۰۰ میلیارد ریال تتر ربوده شده بود، با پیگیری‌های پلیس، خبر داد. به…

بازسازی صحنه سرقت مسلحانه - تهران (عکس)



اخبار حوادث - صحنه سرقت از طلافروشی شادآباد بازسازی شد
جزئیات دستگیری سارقان طلافروشی شادآباد

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ جزئیات دستگیری پنج سارق طلافروشی شادآباد را که کلکسیونی از جرایم در پرونده خود داشتند را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ عباسعلی محمدیان ظهر امروز در حاشیه مراسم بازسازی صحنه سرقت از طلافروشی در منطقه شادآباد، در تشریح جزئیات اقدامات و عملکرد اعضای این باند، گفت: در بیست و چهارم دی ماه سال جاری در ساعت 19:30 از طریق دریافت پیام از مرکز فوریت‌های پلیسی 110، وقوع یک فقره سرقت مسلحانه از طلافروشی در منطقه شادآباد تهران به کلانتری مربوطه اعلام شد.

وی با بیان اینکه پس از تائید خبر دریافتی توسط ماموران کلانتری، رسیدگی به این موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی و سرکلانتری پنجم تهران بزرگ قرار گرفت، گفت: بررسی‌های اولیه و همچنین اظهارات شاهدان نشان داد که یک دستگاه خودروی سواری با پلاک مسروقه اقدام به سرقت از طلافروشی کرده است که پنج نفر سرنشین این خودرو بوده و سه نفر با سلاح کلاشینکف و تبر برای سرقت از خودرو پیاده شده اما دو نفر به عنوان زاق‌زن در ماشین حضور داشتند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه بنابر اعلام مالک طلافروشی، حدود چهار کیلوگرم طلا از وی سرقت شده است، گفت: با توجه به حساسیت موضوع و استفاده از سلاح در این سرقت، بلافاصله تحقیقات آغاز و ماموران در بررسی اطلاعات صحنه و سایر سرقت‌های انجام شده بدین شیوه در سطح کشور مشخص شد که احتمالا این سارقان طلافروشی شادآباد دارای سوابق مرتبط در سایر استان‌های کشور هستند.

محمدیان با بیان اینکه بررسی‌ها نشان داد که دو نفر از این سارقان در تهران،‌ دو نفر در خوزستان و یک نفر دیگر نیز در شهرستان دیگر ساکن اما متواری است، گفت: نهایتا در هشتم اسفند ماه امسال عملیات مشترک برای دستگیری متهمان ساکن در تهران، آغاز و سه نفر از اعضای این باند دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ افزود: از مخفی‌گاه این افراد سه قبضه اسلحه کلاش، 9 تیغه خشاب، 270 فشنگ، یک قبضه کلت با خشاب اضافه و 20 فشنگ کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه در بازرسی از مخفی‌گاه این افراد، یک دستگاه طلا ذوب‌کن نیز کشف شد، گفت: بررسی‌ها و همچنین اعترافات متهمان نشان داد که این افراد طلاهای مسروقه را ذوب کرده و به صورت شمش به فروش می‌رساندند، اما این افراد طلاها را به قیمت مالخری نمی‌فروخته و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

محمدیان با بیان اینکه پس از دستگیری این افراد، تلاش برای دستگیری دو همدست نیز آغاز شد، گفت: این دو نفر در طول مسیر سفرشان از خوزستان به تهران، در محدوده استان چهارمحال و بختیاری دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه این افراد در اعترافات خود به پنج فقره سرقت طلافروشی در استان‌های تهران و خوزستان، دو مورد تیراندازی و درگیری در اهواز، یک مورد سرقت در جویبار و همچنین دو سرقت مسلحانه خودرو اعتراف کردند، گفت: اعضای این باند تنها یک سرقت مسلحانه طلافروشی و یک سرقت مسلحانه خودرو در تهران مرتکب شده بودند و مابقی اعمال مجرمانه این افراد در سایر استان‌ها بوده است.

وی با بیان اینکه این افراد دارای سابقه کیفری در حوزه سرقت و مواد مخدر هستند، در مورد نحوه ارتباط اعضای این باند، گفت: تمامی اعضای این باند در داخل زندان با یکدیگر آشنا شده بودند و پس از آزادی، باند سرقت تشکیل دادند.

محمدیان با بیان اینکه این افراد در اعترافات خود عنوان کردند که قصد سرقت در استان چهارمحال و بختیاری و همچنین تهران را داشتند، گفت: خوشبختانه این افراد که دارای میانگین سنی 25 تا 40 سال بودند، پیش از ارتکاب اعمال مجرمانه جدید، دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه این افراد نسبت به شناسایی محل‌های سرقت، بسیار دقت می‌کردند، گفت: این افراد از طلافروشی‌هایی سرقت می‌کنند که سیستم حفاظ، آژیر و اعلام خطر نداشت و حتی در مورد سرقت طلافروشی شادآباد نیز این طلافروشی نه تنها سیستم آژیر و دوربین نداشت، بلکه شیشه ویترین آن هم معمولی بود.

به گزارش ایسنا، فرامز کمیجانی، مالک طلافروشی که مورد دستبرد سارقان قرار گرفت، در گفت‌وگویی در مورد تشریح جزئیات حادثه، گفت که حوالی غروب یک دستگاه سمند سفید رنگ جلوی مغازه ترمز کرد و من مشاهده کردم سه نفر با استفاده از یک قبضه کلاشینکوف و تبر به سمت ویترین حمله کرده و با استفاده از تبر، ویترین مغازه را تخریب و طلاها را به سرقت بردند.

وی با بیان اینکه قبول دارد که طلافروشی‌اش از نظر امنیتی وضعیت مناسبی نداشت، گفت: سارقان حدود چهار کیلوگرم طلا را به سرقت بردند و مغازه را به رگبار بستند.


بازسازی صحنه سرقت مسلحانه از طلا فروشی کمیجانی ظهر امروزیکشنبه با حضورسرهنگ عباسعلی محمدیان در منطقه شادآباد تهران برگزارشد.

 

اخبار,اخبار حوادث ,سرقت از طلافروشی

 

اخبار,اخبار حوادث ,سرقت از طلافروشی

 

اخبار,اخبار حوادث ,سرقت از طلافروشی

 

اخبار,اخبار حوادث ,سرقت از طلافروشی

 

اخبار,اخبار حوادث ,سرقت از طلافروشی

 

اخبار,اخبار حوادث ,سرقت از طلافروشی

 

اخبار,اخبار حوادث ,سرقت از طلافروشی

 

اخبار,اخبار حوادث ,سرقت از طلافروشی

 

اخبار,اخبار حوادث ,سرقت از طلافروشی

 

اخبار,اخبار حوادث ,سرقت از طلافروشی

 

اخبار,اخبار حوادث ,سرقت از طلافروشی

 

اخبار,اخبار حوادث ,سرقت از طلافروشی

اخبار حوادث - ایسنا , مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------