مسافران اتوبوس زنده زنده سوختند؛ چهارده تن جان باختند+تصاویر



حادثه دلخراش در محور اهواز ـ اصفهان؛

مسافران اتوبوس زنده زنده سوختند؛ چهارده تن جان باختند

تصادف مرگبار اتوبوس مسافربری با یک کامیون در جاده اهواز ـ اصفهان، موجب آتش گرفتن اتوبوس و مرگ چهارده نفر شد. حال چهار تن از مصدومان این حادثه که در بیمارستان بستری شده‌اند نیز وخیم اعلام شده است.

تصادف مرگبار اتوبوس مسافربری با یک کامیون در جاده اهواز ـ اصفهان، موجب آتش گرفتن اتوبوس و مرگ چهارده نفر شد؛ حادثه‌ای تلخ که در هوای بارانی به وقوع پیوست.

به گزارش «تابناک»، اتوبوس مسافربری مسیر اهواز ـ اصفهان دچار حادثه شد و مسافران آن به کام مرگ رفتند. در این حادثه که در جاده اهواز ـ هفتکل و در پیچ زیارتگاه سید محسن در کیلومتر ۵۵ این مسیر به وقوع پیوست، یک دستگاه اتوبوس مسافربری که در حال عزیمت به اصفهان بود با یک کامیون ده تن برخورد کرد و بر اثر این سانحه، اتوبوس آتش گرفت و مسافران زنده زنده در آتش سوختند.

فارس نیز در این باره گزارش داده که به گفته یکی از شاهدان عینی، آتش‌سوزی به گونه‌ای بوده که اتوبوس اسکانیا به کل سوخته و به آهن‌پاره‌ای تبدیل شده است.

سرهنگ قاسم قدرتی، فرمانده پلیس راهور خوزستان با تأیید این خبر گفت: این حادثه در کیلومتر ۲۰ جاده هفتکل ـ اهواز به وقوع پیوست که چهارده نفر در آن کشته شدند. در این حادثه دو نفر به علت تصادف در دم جان سپردند و مابقی به علت آتش‌سوزی در اتوبوس به کام مرگ رفتند.

به گفته فرمانده پلیس راهبر خوزستان راننده کامیون نیز جزو کشته شدگان است.

پس از این حادثه شماری از مصدومان به بیمارستان طالقانی اهواز منتقل شدند. دکتر زهرا بزرگ‌زاده، رئیس این بیمارستان ضمن وخیم توصیف کردن حال بیماران، به خبرنگار «تابناک» گفت: ساعاتی پیش، پنج مصدوم به بیمارستان طالقانی منتقل شدند که همگی سوخته بودند؛ اما آن گونه که به ما اطلاع داده‌اند، یکی از مصدومان مربوط به سانحه دیگری به جز تصادف اتوبوس و کامیون است. از این پنج نفر، سه تن ‌سوختگی ۱۰۰ درصد داشته‌‌ و یکی دیگر از آنان، ۷۴ درصد دچار سوختگی شده که حال این چهار نفر وخیم است، چراکه شدت سوختگی بالایی دارند.

وی می‌افزاید: نفر پنجم با ۱۸درصد سوختگی به مراتب شرایط بهتری دارد. باید اضافه کنم که همکاران ما در اورژانس به سرعت وارد عمل شده و اقدامات خوبی انجام داده‌اند، ولی شدت سوختگی، به ویژه آن که مصدومان دچار سوختگی استنشاقی شده‌اند، کار را دشوار کرده است.

بزرگ‌زاده با اشاره به شدت سوختگی مصدومان این حادثه دلخراش، درباره روند درمانی ایشان می‌گوید: شدت سوختگی این مصدومان از نوع سوختگی درجه چهار است؛ اما به دلیل اینکه مصدومان در آتش محبوس شده و دود و حرارت استنشاق کرده‌اند، هنوز نمی‌توان درباره روند درمانی آنان نظری داد، بلکه باید منتظر ماند تا وضعیتشان از نظر سوختگی به ثبات برسد و بعد درباره مداخلات پزشکی یا مشاوره‌های ‌درمانی اقدام کرد. فعلا کارهای مرتبط با سوختگی را به انجام می‌رسانیم تا وضعیت آنان ‌تثبیت شود.

تصادف,تصادف وحشتناک,تصادف جاده اهواز اصفهان

 

تصادف,تصادف وحشتناک,تصادف جاده اهواز اصفهان

 

تصادف,تصادف وحشتناک,تصادف جاده اهواز اصفهان

 

تصادف,تصادف وحشتناک,تصادف جاده اهواز اصفهان

 

اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------