آخرین اخبار حوادث

Default Image

آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از آزادی فردی که برای دریافت ۵۰۰ میلیارد ریال تتر ربوده شده بود، با پیگیری‌های پلیس، خبر داد. به…

آخرین آمار کشته شدگان سقوط هواپیمای 51 ساله اندونزی



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

اندونزی سه شنبه شب اعلام کرد 79 جسد از سرنشینان هواپیمای نظامی 'سی 130' از محل سقوط تخلیه شده و 23 نفر از آن ها شناسایی شده اند.

به گزارش ایرنا، سرلشگر 'فواد پاشا' فرمانده بلندپایه نظامی اندونزی گفت که این شناسایی نیز با مشاهده صورت گرفته و شناسایی اجساد در حال حاضر دشوار است.

گفته می شود حدود 120 نفر در این سانحه کشته شده اند و هم اکنون صدها نفر از خانواده افراد کشته شده مقابل بیمارستان 'آدم ملک' شهر 'مدان' تجمع کرده و بدنبال شناسایی بستگان خود هستند.

هواپیمای 51 ساله هرکولس 'سی 130' از اسکادران 32 نیروی هوایی اندونزی ظهر روز سه شنبه چند دقیقه پس از برخاستن از پایگاه هوایی 'سووندو' شهر 'مدان' سومین شهر بزرگ این کشور جنوب شرق آسیا به دلیل اسکال فنی و آتش گرفتن سقوط کرد.

'آگوس سوپیاترا' فرمانده نیروی هوایی اندونزی نیز اعلام کرد که در این حادثه خونبار دستکم 120 تن جان باختند.

'فواد پاشا' نیز به خبرگزاری 'آنتارا' اندونزی گفت تا ساعت 22 به وقت محلی 79 قربانی از محل تخلیه شده اند، اما تعداد قربانیان تا حد زیادی می تواند افزایش یابد.

فرمانده نیروی هوایی اندونزی نیز اعلام کرد این هواپیما حامل 101 مسافر از جمله نظامیان و خانواده آن ها و 12 خدمه پروازی نظامی بود.

مقامات اندونزی تا چند ساعت پس از سانحه آمار درستی از تعداد سرنشینان این هواپیمای ترابری نظامی ارائه نمی کردند. در آمار اولیه تنها نام 12 خدمه پرواز ذکر می شد و پس از چند ساعت اعلام شد هواپیما 50 مسافر نظامی داشته است.

از سوی دیگر اندونزی اعلام کرد شناسایی قربانیان سقوط این هواپیما از روز چهارشنبه آغاز می شود.

'جوکو ویدودو' رئیس جمهور اندونزی نیز در پیامی کشته شدن ده ها نظامی و غیرنظامی بر اثر سقوط این هواپیما در منطقه مسکونی شهر مدان را تسلیت گفت.

آژانس امداد و نجات ملی اندونزی نیز اعلام کرد دستکم سه نفر در محل سقوط هواپیمای سی 130 کشته شدند. این هواپیمای 51 ساله در نزدیکی یک منطقه مسکونی و بر روی یک هتل کوچک، خودرو و یک سالن ورزشی و ماساژ سقوط کرد.

پلیس اعلام کرد امدادگران همچنان در تلاشند تا ساختمان ها را با احتمال یافتن جسدی جستجو کنند.

در 10 سال گذشته این دومین بار است که سقوط هواپیما در شهر مدان صورت می گیرد.

سال 2005 نیز یک فروند بوئینگ 737 خطوط هوایی ماندالا پس از برخاستن از باند فرودگاه بر روی مناطق مسکونی سقوط کرد که در نتیجه 43 نفر کشته شدند.

 

اخبار حوادث - ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------