قتل به خاطر فحش ناموسی؛ ۹ فرزند مقتول درخواست قصاص کردند



مردی که دوستش را به خاطر فحاشی ناموسی به قتل رسانده است در حالی پای میز محاکمه می‌رود که اولیای دم برای او درخواست قصاص کرده‌اند.  

به گزارش اعتمادآنلاین، متهم که مردی جوان است مدعی است وقتی مقتول به او فحش ناموسی داد کنترل خودش را از دست داد و دست به قتل زد.

 

یک سال قبل بود که پلیس در جریان پیدا شدن جسد مرد ۶۵ساله‌ای در اتاقک نگهبانی یک ساختمان نیمه‌کاره قرار گرفت.

 

صاحب ملک که برای سرکشی به ساختمان نیمه‌ساز رفته بود با در قفل‌شده روبه‌رو شد و پس از گشودن در و مشاهده جسد خونین نگهبان میانسال به نام اصغر پلیس را باخبر کرد.

 

به این ترتیب ماموران بلافاصله راهی ساختمان نیمه‌ساز شدند و جسد اصغر را با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل کردند. شواهد نشان می‌داد این مرد با ضربه‌های متعدد میله آهنی به سرش از پا درآمده است.

 

صاحب ملک که پلیس را خبر کرده بود گفت: از مدت‌ها قبل اصغر و پسرجوانی به نام قاسم را به عنوان نگهبان در ساختمان نیمه‌ساز استخدام کردم؛ اما حالا خبری از قاسم نیست و ناپدید شده است.

 

در حالی که فرضیه دست داشتن قاسم در این ماجرا قوت گرفته بود ماموران رد او را یافتند و بازداشتش کردند.

 

قاسم به درگیری با همکارش و قتل او اعتراف کرد و گفت: من و قاسم چهار ماه با هم همکار بودیم و هر دو در اتاقک نگهبانی ساختمان نیمه‌ساز کار می‌کردیم و هیچ مشکلی هم نداشتیم. آن شب من سر موضوعی از او ناراحت شدم و خواستم از اتاقک نگهبانی خارج شود؛ اما او فحاشی کرد. من اعتراض کردم و از او خواستم فحش ندهد اما قاسم با عصبانیت فحش‌های ناموسی داد.

 

او گفت: من که عصبانی شده بودم در یک لحظه با میله‌ای که در گوشه اتاقک افتاده بود به او حمله کردم و چند ضربه به بدنش زدم. می‌خواستم او را رها کنم؛ اما گمان کردم اگر بلند شود من را می‌کشد. به همین خاطر با بیل هم چند ضربه به سرش زدم. وقتی روی زمین افتاد در اتاقک نگهبانی را قفل کردم و از آنجا گریختم. باور کنید وقتی آنجا را ترک می‌کردم او نفس می‌کشید و زنده بود.

 

متهم ادامه داد: باور کنید قصد نداشتم قاسم را بکشم. فقط چند ضربه به او زدم اما فکر نمی‌کردم ضربه‌ها کشنده باشد.

 

به دنبال اعتراف‌های متهم و بازسازی صحنه جرم، برای قاسم کیفرخواست صادر و پرونده‌اش به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

 

۹ فرزند قربانی نیز درخواست قصاص کردند و گفتند به هیچ عنوان حاضر به مصالحه نیستند و فقط قصاص می‌خواهند. مرد جوان قرار است به زودی در دادگاه کیفری تهران از خود دفاع کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------