آخرین اخبار حوادث

Default Image

دختر ۱۶ ساله خود ار از ساختمان به پایین انداخت/ خواهرش متوفی نیز خودکشی کرده بود

دختر ۱۶ ساله‌ در اقدامی ناگهانی خود را از طبقه ششم ساختمان به پایین انداخت. به گزارش رکنا؛ اخیرا همسایگان یک مجتمع در یکی از…

مشخص شدن علت قتل سه عضو خانواده گچسارانی



فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ساعت 6:50 دقیقه بامداد روز دوشنبه، ۱۳ آذرماه جوانی ۲۷ ساله به کلانتری ۱۲ شهرستان گچساران مراجعه و به قتل پدر و ۲ برادر خود اعتراف کرد. 

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار «مهدی انصاری» در جمع خبرنگاران گفت: پس از گزارش این جوان، مأموران نیروی انتظامی به محل حادثه اعزام و صحت این وقایع را با مستندات تأیید کردند.

 

وی خاطرنشان کرد: این حادثه یکشنبه شب رخ داد و قاتل دو برادر معلول و پدر ۸۴ ساله خود را در یک خودرو پراید سوار کرد و آن‌ها را به بیرون از شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران انتقال داد.

 

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مقتول برادران خود را به نزدیکی آبشار کیوان برده و آن‌ها را به داخل آب هل داده و چون هیچ کدام مهارت شنا نداشتند در آب غرق شدند.

 

انصاری تصریح کرد: این جوان سپس پدر خود را در روستای گناوه در ۱۵ کیلومتری شهر دوگنبدان با اسلحه کمری به قتل رساند.

 

وی ادامه داد: بنا به اظهارات این قاتل 27 ساله، خستگی از پدر و برادران علت قتل ذکر شده است.

 

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با همکاری امدادگران، دستگاه‌های اجرایی متولی و مردم جسد دو برادر عصر دیروز از آب بیرون کشیده شد و جسد هر سه نفر برای بررسی تشریفات قانونی به شهر دوگنبدان منتقل شد.

 

انصاری یادآور شد: از رسانه‌های ارتباط جمعی درخواست داریم تا هنگام وقوع چنین حوادثی پیش از انعکاس برای اطلاع‌رسانی دقیق موضوع را از متولیان امر و منابع رسمی پیگیری کنند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------