بازداشت پدر به اتهام تجاوز به دخترانش



مرد شیطان صفت که به اتهام تجاوز به دخترانش بازداشت شده صبح دیروز درحالی که اتهامش را انکار می کرد در شعبه دهم دادگاه کیفری محاکمه شد. 

به گزارش ایران ،رسیدگی به این پرونده با مراجعه زن جوانی به اداره بهزیستی پیشوای ورامین شروع شد این زن به کارشناس بهزیستی گفت: شوهرم به دخترانم تجاوز می کند من دارویی می خواهم که مانع تجاوز شوهرم به دخترانم شود.

 

بدنبال ادعای این زن جوان کارشناس بهزیستی موضوع را با مراجع قضایی مطرح کرد ومرد 54 ساله بنام غلام دستگیر شد صبح دیروز این متهم در شعبه دهم دادگاه کیفری به ریاست قاضی قربانزاده و با حضور یک مستشار تحت محاکمه قرار گرفت. این متهم پنج دختر ویک پسر دارد.

 

شاکی پرونده که دختری بنام هانیه 15ساله بود در دادگاه اعلام کرد که پدرم با تهدید چاقو نیمه شب ها به من تجاوز می کرد و همین موضوع باعث شده  به شدت دچار مشکلات روانی شوم.

 

متهم در اظهاراتش منکر این اتهام شد این درحالی بود که یکی از داماد های این مرد نیز در دادگاه گفت : وقتی با همسرم که دختر بزرگ این مرد است ازدواج کردم او باکره نبود احتمال می دهم همسرم نیز از سوی پدرش مورد تجاوز قرار گرفته باشد.  

 

برای روشن شدن دیگر زوایای پنهان این پرونده قضات متهم و دخترش را صبح دیروز به پزشکی قانونی معرفی کردند. بدین ترتیب  رسیدگی رسمی به این پرونده به جلسه دیگری موکول شد.

 

  معصومه مرادپور 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------