زن: دزدها پسرم را بردند؛او40میلیون تومان می ارزد!



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز

 

اوایل هفته گذشته زن جوانی سراسیمه نزد پلیس رفت و از ربوده شدن پسر کوچکش خبر داد. او گفت: با پسرم برای خرید از خانه خارج شده و کنار خیابان ایستاده بودیم که ناگهان خودروی پژویی مقابل پایمان نگه داشت. بعد یکی از سرنشینان خودرو که پسر جوانی بود از ماشین پیاده شد و در یک چشم بر هم زدن پسرم را در آغوش گرفت و سوار خودرو شد.

 

وی افزود:وحشت زده به دنبالشان دویدم تا مانع دزدیدن پسرم شوم اما در خودرو را بست و کیف دستی‌ام بین در گیر کرد و با حرکت خودرو حدود 15 متری روی زمین کشیده شدم و سپس به ناچار بند کیف را رها کردم و پژو سواران پسر و کیف دستی‌ام را که گوشی تلفن همراهم نیز داخل آن بود به سرقت بردند.

 

واقعیتی که پلیس را شوکه کرد

وقتی کارآگاهان پلیس از زن جوان که شیلا نام داشت خواستند تا عکس پسرش را در اختیارشان قرار دهد با دیدن تصویری که مقابلشان قرار گرفت از تعجب شوکه شدند. آنها که منتظر دیدن عکس یک پسربچه بودند با تصویر سگی مینیاتوری روبه‌رو شدند. زن جوان این بار به مأموران گفت: تعجب نکنید من سگم را به اندازه بچه‌ام دوست دارم. برای این سگ میلیون‌ها تومان خرج کرده‌ام و حدود 40 میلیون تومان قیمت دارد. وقتی سگم را دزدیدند فکر کردم اگر بگویم پسرم بوده پلیس با جدیت بیشتری کار را دنبال می‌کند.

 

با برملا شدن این راز، با توجه به سرقت کیف‌وگوشی تلفن همراه زن جوان تحقیقات برای دستگیری پژو سواران ادامه یافت.

تماس  ربایندگان

درحالی که بررسی‌ها برای یافتن سگ گرانقیمت ادامه داشت شیلا بار دیگر به پلیس مراجعه کرد و اطلاعات جدیدی را در اختیار آنها قرار داد. او گفت: همان روز که کیف دستی‌وگوشی تلفن همراهم سرقت شد من سیم‌کارتم را سوزاندم. اما دیروز پیامی از شخصی ناشناس در تلگرام به دستم رسید که نوشته بود سگم پیش اوست و برای برگرداندن سگ 20 میلیون تومان می‌خواهند.

 

با به‌دست آمدن این سرنخ، مأموران به شیلا آموزش‌های لازم را دادند تا با دزدان سگ قرار ملاقات بگذارد. اما سارقان بعد از چند بار که محل قرار را تغییر دادند در نهایت نیز در محل ملاقات حاضر نشدند.

 

بدین ترتیب بررسی‌ها از سوی تیم تحقیق برای دستگیری سارقان سگ و گوشی تلفن همراه زن جوان همچنان ادامه دارد.

 

ایران  

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------