توزیع مواد مخدر با پهپاد



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,پهپاد

 

وزير اطلاعات گفت: نسبت به شناسايي و ديگر اقدامات قانوني در مبارزه با دانه‌درشت‌هاي توليد و توزيع مواد مخدر، اقدام مي‌کنيم.

 

حجت‌الاسلام محمود علوي اظهار کرد: تنوع مصرف مواد مخدر هر روز بيشتر مي‌شود و در حال حاضر 80 نوع ماده روان‌گردان و مخدر توليد مي‌شود و مواد مخدر سنتي به صنعتي گرايش پيدا کرده است.

 

در کشور ما به وفور آشپزخانه‌ها افزايش مي‌يافت که با ضربه‌هاي سربازان گمنام امام زمان(عج) در استان البرز و ديگر استان‌ها، ريشه آنها خشکانده شد و تعداد آشپزخانه‌ها خيلي کمتر شد، ولي کشور افغانستان که در همسايگي کشور ماست، نسبت به توليد مواد مخدر صنعتي اقدام مي‌کند و طي ساليان اخير نيز توليد آن بيشتر شده است.

 

وزير اطلاعات افزود: در توزيع مواد مخدر قبلا به‌صورت استفاده از مسيرهاي خشکي بود ولي در حال حاضر توزيع مواد مخدر از طريق آبي و هوايي انجام مي‌شود و حتي با پهپادها هم مواد مخدر را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ جابه‌جا مي‌کنند. با توجه به افزايش تنوع مواد مخدر مقابله متنوع آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هم مي‌طلبد و در اين حوزه نيز ستاد مبارزه با مواد مخدر رويکردهاي خوبي داشته است.

 

 

آرمان ملی

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------