بازداشت نامادری که کودک اراکی را تا حد مرگ شکنجه کرد



نامادری که کودک 8 ساله اراکی را تا حد مرگ شکنجه کرده بود ، بازداشت شد.

 حجت‌الاسلام قاسم عبداللهی رئیس کل دادگستری استان مرکزی در خصوص کودک هشت‌ساله آزاردیده اراکی اظهار کرد: محتویات پرونده تشکیل شده در دستگاه قضائی نشانگر آثار ضرب‌وجرح بر روی کودکی است که چندی پیش برای درمان به یکی از بیمارستان‌های شهر اراک مراجعه کرده است.

 

وی بیان کرد: پس از بررسی‌های اولیه و اطمینان از اینکه کودک آزاری صورت گرفته است مراتب توسط سازمان بهزیستی استان مرکزی به دادستانی گزارش شده است.

 

رئیس کل دادگستری استان مرکزی در ادامه گفت: در تحقیقات اولیه دستگاه قضائی مشخص شد که عامل کودک آزاری صورت گرفته نامادری بوده است که بلافاصله تحت تعقیب قضائی قرار گرفته و بازداشت شده است و تحقیقات تکمیلی ادامه دارد.

 

وی به علائم ظاهری آزار و اذیت جسمی بر روی این کودک اشاره کرد و افزود: ایجاد کبودی، سیاه شدگی و سوختگی بر روی بدن کودک نشانگر آن است که کودک آزاری صورت گرفته است.

 

حجت‌الاسلام عبداللهی با اشاره به اینکه با توجه به اهمیت موضوع، پرونده به صورت ویژه و در کمترین زمان ممکن رسیدگی خواهد شد، ادامه داد: با مشاهده آثار جراحت بر روی بدن طفل، دادستانی بلافاصله نسبت به جلب نامادری به عنوان عامل اصلی  کودک آزاری اقدام کرده است و دستگاه قضائی با قاطعیت و به صورت ویژه به این پرونده رسیدگی خواهد کرد./ ایسنا

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------