ابهام در یک جنایت با مرگ تنها مظنون



مرگ یک مظنون به قتل بر اثر سکته قلبی باعث شد راز جنایت در هاله‌ای از ابهام باقی بماند.

‌‌به گزارش شرق، این پرونده از روز 20 تیر سال 97 گشوده شد. راننده یک کامیون ساعت ۹ صبح آن روز با مرکز فوریت‌های پلیسی تماس گرفت و از کشف جسدی در نزدیکی فرودگاه امام خمینی (ره) خبر داد. او گفت: داشتم با کامیون رد می‌شدم که جسم مشکوکی را روی یک تپه دیدم و وقتی نزدیک رفتم متوجه شدم جسد یک مرد است.‌‌کارآگاهان جنایی بعد از اطلاع از این موضوع در محل حادثه حاضر شدند و مشاهده کردند مردی حدودا 40 ساله از پشت‌سر هدف گلوله قرار گرفته و کشته شده است.

 

آثار و لکه‌های خون که در آن اطراف وجود داشت نشان می‌داد مقتول در محل دیگری به قتل رسیده و سپس جسدش به آنجا منتقل شده است. او هیچ مدرک هویتی همراه نداشت، اما شماره تلفنی را روی دستش نوشته بود که چند عدد آن پاک شده بود.‌‌مأموران بعد از انتقال جسد به پزشکی قانونی سعی کردند از طریق شماره تلفن ناقص، انگشت‌نگاری و ترفندهای دیگر پلیسی هویت قربانی را فاش کنند. آنها بعد از مدتی تحقیق فهمیدند این مرد کیارش نام داشته و از اهالی غرب کشور بود. کارآگاهان خانواده کیارش را شناسایی کردند.

 

همسر او وقتی از مرگ شوهرش باخبر شد، گفت: شوهرم با مردی به اسم نیما که فردی شرور بود اختلاف مالی داشت. او چند روز قبل راهی تهران شد. به من گفت می‌خواهد به سراغ نیما برود و اگر بلایی سرش آمد بدانم که کار نیماست.‌‌مأموران در ادامه تحقیقات پی بردند اختلاف نیما و کیارش به مدت‌ها قبل برمی‌گردد و آنها پیش از این نیز با هم درگیر شده بودند که نیما به همین دلیل به پرداخت دیه محکوم شده بود.‌‌کارآگاهان در گام بعدی به سراغ نیما رفتند و او را بازداشت کردند، اما مرد میان‌سال اتهام قتل را رد کرد و گفت: من اصلا نمی‌دانستم نیما به تهران آمده است.

 

من تاکنون به زندان نیفتاده‌ام و اهل کار خلاف نیستم. در قتل هم هیچ نقشی نداشتم و آن زمان اصلا در تهران نبودم.‌‌با وجود انکارهای متهم، یک راننده تاکسی شهادت داد نیما را روز حادثه به منطقه‌ای در نزدیکی محل کشف جسد برده است. همچنین معلوم شد شماره تلفنی که کف دست مقتول نوشته شده بود متعلق به این متهم است.‌‌مجموع سرنخ‌ها باعث شد بازپرس دستور بازداشت نیما را به اتهام قتل صادر کند. نیما با اینکه همچنان ارتکاب جنایت را انکار می‌کرد روانه زندان شد و از آن زمان بازداشت بود تا اینکه چند روز قبل سکته قلبی کرد و با وجود انتقال به بیمارستان جانش را از دست داد. به‌این‌ترتیب راز قتل کیارش سربه‌مهر باقی ماند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------