عامل قتل دو برادر کوهدشتی پس از ۱۵ ماه فرار در دلگان به دام افتاد



فرمانده انتظامی دلگان گفت: با هوشیاری کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان عامل قتل دو برادر کوهدشتی پس از ۱۵ ماه فرار در دلگان به دام افتاد. 

سرهنگ غلامرضا نورا در گفت و گو با مهر، اظهار داشت: با دریافت نیابت قضائی از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کوهدشت استان لرستان مبنی بر متواری شدن قاتل فراری در شهرستان دلگان تیمی از پلیس آگاهی این شهرستان برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

 

وی افزود: در بررسی این پرونده قضائی مشخص شد بیست و هفتم فروردین ماه سال گذشته ۲ برادر در یکی از روستاهای حاشیه شهر کوهدشت بر اثر اختلافات ملکی و کشت و کار در مزرعه با ۲ برادر دیگر درگیر می‌شوند.

 

فرمانده انتظامی دلگان ادامه داد: در این ماجرا پس از مجروح شدن برادر قاتل با اسلحه کلاش طرف مقابل، متهم اسحله کلاش آنها را قاپیده و آنها را به رگبار بسته و از آن مدت تاکنون در شهرهای مختلف کشور متواری بوده است.

 

وی عنوان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان دلگان با یک سری تحقیقات گسترده میدانی متهم ۲۷ ساله را که به عنوان فروشنده در یک مغازه موبایل فروشی در خیابان امام خمینی (ره) این شهر مخفیانه مشغول به کار بود شناسایی و پس از هماهنگی قضائی او را در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.

 

سرهنگ نورا تصریح کرد: متهم به قتل در بازجویی‌های به عمل آمده به بزه انتسابی اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------