سارقان ۵۷ راس احشام در میاندوآب دستگیر شدند



فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: با تلاش و هوشیاری ماموران انتظامی، سارقان ۵۷ راس احشام به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان دستگیر شدند. 

سرهنگ حسن شیخ‌نژاد روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از روستاییان مبنی بر اینکه افرادی اقدام به سرقت احشام آنان کرده‌اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی میاندوآب‌ قرار گرفت.

 

وی با بیان اینکه ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند سارقان احشام را در مدت کوتاهی شناسایی کنند، افزود: در استعلام‌های صورت گرفته مشخص شد که متهمان از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار هستند.

 

فرمانده انتظامی میاندوآب‌ اضافه کرد: پس از شناسایی مخفیگاه متهمان، ماموران به صورت نامحسوس، آنان را تحت نظر قرار داده و پس از کسب مجوز قضایی در یک عملیات غافلگیرانه موفق شدند چهار سارق را دستگیر کنند.

 

سرهنگ شیخ‌نژاد با بیان اینکه متهمان دربازجویی‌های پلیسی به سرقت ۵۷ راس گوسفند از مناطق حاشیه میاندوآب اعتراف کردند، افزود: این سارقان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضایی شدند.

 

فرمانده انتظامی میاندوآب اظهار داشت: توجه نکردن به توصیه‌های پلیس و کوتاهی در استفاده از وسایل حفاظتی برای نگهداری از احشام و اعتماد بیش از حد به افراد ناشناس از عواملی است که زمینه‌ساز بروز سرقت از دامداری‌ها بوده و باید شهروندان در پیشگیری از سرقت به توصیه‌های پلیس توجه داشته باشند.

 

شهرستان میاندوآب با بیش از ۲۷۷ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------