آخرین اخبار حوادث

Default Image

آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از آزادی فردی که برای دریافت ۵۰۰ میلیارد ریال تتر ربوده شده بود، با پیگیری‌های پلیس، خبر داد. به…

تصادف خونین 5 دانش‌آموز موتورسوار



اخبار حوادث  - در جیرفت رخ داد
تصادف خونین 5 دانش‌آموز موتورسوار

دانش‌آموزان موتورسوار در جیرفت به جای مدرسه راهی بیمارستان شدند. بر اثر برخورد دو موتور در محور روستایی ترج - گنج‌آباد در جیرفت، پنج دانش‌آموز زخمی شدند.  محمد خواجه یکی از دانش‌آموزان زخمی گفت: با توجه به اینکه برای رفتن به مدرسه سرویس نداریم باید خودمان فاصله هفت کیلومتری را برای رسیدن به مدرسه پشت‌سر بگذاریم.

«محمد امین مسافری» یکی دیگر از دانش‌آموزان زخمی در این حادثه که به بیمارستان امام خمینی(ره) جیرفت اعزام شد، گفت: صبح دیروز


- سه‌شنبه 6 آبان ماه - من و چهار نفر از دوستانم با دو موتور راهی مدرسه شدیم که ناگهان دو موتور با هم برخورد کردند و ما زمین خوردیم.


وی بیان کرد: روستای ترج با گنج‌آباد هشت کیلومتر فاصله دارد و نیاز است برای کاهش این مسیر در روستای ما دبیرستان راه‌اندازی شود.


پزشک معالج این دانش‌آموزان گفت: اقدامات اولیه برای درمان این دانش‌آموزان صورت گرفته است. دکتر امیر خللی تصریح کرد: با توجه به اینکه سه نفر از این دانش‌آموزان خونریزی دارند از آنها سی تی اسکن گرفته شد. وی گفت: برخی از این دانش‌آموزان بر اثر برخورد، دچار شکستگی جمجمه، پارگی و سایر زخم‌های سطحی شدند و در حال حاضر وضعیت عمومی آنها رضایت بخش است. رئیس آموزش و پرورش جیرفت نیز گفت: امسال هیچ مشکلی در زمینه تأمین سرویس مدارس وجود نداشته است.


احمد اسکندری نسب تصریح کرد: هر اندازه که دانش‌آموزان مراجعه کرده‌اند ما برای آنها سرویس تهیه کرده‌ایم. وی گفت: این دانش‌آموزان با موتورسیکلت‌های شخصی خود اقدام به تردد می‌کردند که با هم برخورد کرده‌اند و پنج نفر از آنها زخمی شدند. این پنج دانش‌آموز در مقطع متوسطه تحصیل می‌کنند. 28 مهرماه سال‌جاری نیز به علت واژگونی یک وانت پیکان در روستای سرخ قلعه شهر قلعه گنج سه دانش‌آموز پسر جان خود را از دست دادند و سه نفر دیگر هم زخمی شدند.


 اخبار حوادث  - ایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------