آخرین اخبار حوادث

Default Image

آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از آزادی فردی که برای دریافت ۵۰۰ میلیارد ریال تتر ربوده شده بود، با پیگیری‌های پلیس، خبر داد. به…

نابینا کردن چشم پسر جوان با شیشه نوشابه




 اخبار حوادث  - نابینا کردن چشم پسر جوان با شیشه نوشابه

پرونده پیچیده پسری که در یک درگیری خونین چشم چپش به طور کامل تخلیه شد، بار دیگر برای رسیدگی نهایی به دادگاه کیفری استان تهران ارجاع شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، نهم مهر ماه سال 90 ماموران پلیس در جریان وقوع یک درگیری خونین در یکی از خیابان های تهران قرار گرفتند. آنها بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و با حضور در محل به تحقیق در این رابطه پرداختند.

تجسس های پلیس نشان داد که درگیری بین چند جوان رخ داده و چشم چپ یکی از آنها به نام خلیل با شیشه نوشابه آسیب جدی دیده است. بنابراین این پسر بلافاصله به بیمارستان منتقل شد و سه پسری که در این درگیری نقش داشتند نیز از سوی پلیس دستگیر شدند.

سعید که متهم ردیف اول این پرونده بود در تحقیقات به ماموران گفت: من و دوستانم در خیابان راه می رفتیم که با خلیل روبرو شدیم. از آنجا که با هم اختلاف داشتیم ناگهان دعوایمان شد و ما با شیشه نوشابه به او حمله کردیم. اما تنها من نبودم و دوستانم هم در این درگیری با شیشه نوشابه و پنجه بوکس به خلیل ضربه زدند.

دوستان سعید نیز درحالیکه خود را بی گناه نشان دادند به ماموران گفتند: ما ضربه ای به چشم خلیل نزدیم و این سعید بود که ضربه را به چشم او زد.

پس از اعترافات متهمان در حالیکه تحقیقات در این خصوص ادامه داشت خبر رسید که قربانی این درگیری چشم چپش به طور کامل تخلیه شده است. به همین دلیل کیفرخواست این سه متهم در دادسرا صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه 71 دادگاه کیفری استان ارجاع شد.

 در این جلسه هیات قضایی پس از شنیدن دفاعیات متهمان، متهم ردیف اول را به زندان و پرداخت یک سوم دیه چشم محکوم کردند. این حکم در شعبه 27 دیوان عالی کشور نقض شد و پرونده بار دیگر در تاریخ هفتم اردیبهشت سال 92 در شعبه 71 دادگاه کیفری رسیدگی شد. اینبار قضات دو متهم این پرونده را با هم به زندان و پرداخت نصف دیه چشم محکوم کردند. اما شعبه 27 دیوان عالی کشور بار دیگر این حکم را نقض کرد و اعلام کرد: از آنجاییکه قربانی با چشم های خودش ندیده که چه کسی ضربه را به چشم او زده و چون نقص بینایی چشم از سوی دو نفر ممکن نیست باید از متهمان تحقیقات بیشتری به عمل آید.

به این ترتیب پرونده بار دیگر به شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران ارجاع شد و قرار است به زودی حکم نهایی در خصوص این پرونده صادر شود.


  اخبار حوادث  - باشگاه خبر نگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------