آخرین اخبار حوادث

Default Image

دختر ۱۶ ساله خود ار از ساختمان به پایین انداخت/ خواهرش متوفی نیز خودکشی کرده بود

دختر ۱۶ ساله‌ در اقدامی ناگهانی خود را از طبقه ششم ساختمان به پایین انداخت. به گزارش رکنا؛ اخیرا همسایگان یک مجتمع در یکی از…

هفت‌تیرکش فراری در "سنگر" دستگیر شد




 اخبار حوادث  - هفت‌تیرکش فراری در "سنگر" دستگیر شد/ مشارکت در قتل و ضرب و جرح مردم در پرونده مرد خلافکار

سرپرست پلیس امنیت عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری شرور و ضارب سابقه دار فراری توسط مأموران این استان در شهرستان "سنگر" استان گیلان خبر داد.

سرهنگ "علی کاشانی" در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، بیان کرد: در پی ارجاع یک فقره پرونده از سوی مراجع قضایی به پلیس امنیت عمومی مبنی بر تحت تعقیب بودن یک شرور و ضارب فراری سابقه دار اهل یاسوج، دستگیری متهم در دستور کار مأموران قرار گرفت.

کاشانی بیان کرد: با توجه به حساسیت موضوع و ارتباط متهم فراری به شروع یک فقره قتل، ضرب و جرح و حمل و نگهداری سلاح جنگی غیرمجاز در سطح شهر یاسوج، مأموران تحقیقات گسترده‌ای را برای دستگیری متهم آغاز کردند.

وی گفت: در تحقیقات مأموران محل‌های تردد و مخفیگاه متهم فراری در شهرستان "سنگر" استان گیلان شناسایی که پس از هماهنگی با مراجع قضایی، در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به یاسوج منتقل شد.

سرپرست پلیس امنیت عمومی استان خاطر نشان کرد: براساس تحقیقات، این متهم جزو اراذل و اوباش معروف شهر یاسوج و از مخلان نظم و امنیت عمومی است که ضرب و جرح عمدی و تعدادی از تیراندازی‌های هفته‌های اخیر در معابر عمومی شهر نیز از دیگر اتهامات این فرد می‌باشد.

 

 اخبار حوادث  - باشگاه خبر نگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------