آخرین اخبار حوادث

Default Image

آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از آزادی فردی که برای دریافت ۵۰۰ میلیارد ریال تتر ربوده شده بود، با پیگیری‌های پلیس، خبر داد. به…

درخواست طلاق به خاطر ارتباط های پنهانی مرد




اخبار حوادث  - درخواست طلاق به خاطر ارتباط های پنهانی مرد

ارتباط پنهانی سعید با زن های دیگر باعث شد تا همسرش به دادگاه خانواده بیاید و برای همیشه از شوهرش جدا شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، چندی پیش زن جوانی به شعبه 268 دادگاه خانواده رفت و درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضی گفت: شوهرم از وقتی که ازدواج کردیم مرتب به من خیانت می کند و هربار هم قول می دهد که دیگر اینکار را نکند اما باز هم به کارهایش ادامه داد. 
 
وی ادامه داد: باز هم چند وقت پیش متوجه ارتباط پنهانی اش با یک زن شدم و دستش را رو کردم. هر بار که می فهمیدم با یک زن در ارتباط است شروع به گریه و زاری می کرد و می گفت که اشتباه کرده و قول می دهد دیگر اینکار را نکند. اما باز هم فایده ای ندارد. زندگی من در این سه سال این شده که با زن های مختلفی که با شوهرم ارتباط دارند دعوا کنم و هر روز با آنها جنگ و جدال داشته باشم. 
 
زن جوان گفت: من هم برای خودم غرور دارم و شخصیتم اجازه نمی دهد که بیشتر از این خودمم را کوچک کنم. شوهرم اصلا انگار نه انگار که زن دارد. او هیچ احترامی برای من قائل نیست و غرور مرا جریحه دار می کند. برای همین دیگر طاقت ندارم. آبرویم پیش همه رفته است. در این سال ها به خاطر عشق به او تمام کارهایش را بخشیدم و سعی کردم تا جایی که می توانم تحمل کنم و طاقت بیاورم. ولی آقای قاضی بیشتر از این نمی توانم تحمل کنم.
 
بعد از صحبت های زن قاضی بار دیگر شوهر او را نیز به دادگاه احضار کرد تا در این خصوص تصمیم گیری نهایی را انجام دهد.


  اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------