آخرین اخبار حوادث

Default Image

دختر ۱۶ ساله خود ار از ساختمان به پایین انداخت/ خواهرش متوفی نیز خودکشی کرده بود

دختر ۱۶ ساله‌ در اقدامی ناگهانی خود را از طبقه ششم ساختمان به پایین انداخت. به گزارش رکنا؛ اخیرا همسایگان یک مجتمع در یکی از…

زورگیری با تهدید چاقو در خیابان های خلوت



 

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان غرب استان تهران از دستگیری دو زور گیر که با استفاده از سلاح سرد و تهدید شهروندان اقدام به سرقت اموال و خودرو آنان می‌کردند خبر داد.

سرهنگ داود عبدالمالکی فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان غرب استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزییات این خبر گفت: ماموران کلانتری ۱۳ گلستان حین گشت زنی متوجه یک دستگاه خودرو پژو پارس سفید رنگ با دو نفر سرنشین که
مجهز به سلاح سرد و در حال اخاذی از یک شهروند گلستانی بوده، شدند.

وی افزود: ماموران قصد توقیف خودرو را داشتند که سرنشینان آن توجهی نکرده و متواری شدند که پس از تعقیب و گریزهای صورت گرفته ماموران موفق شدند هردو سرنشین آن را درکمتر از ۱۵دقیقه دستگیر کنند.

سرهنگ عبدالمالکی گفت: متهمان در بازجویی‌ها اعتراف کردند که با استفاده از سلاح سرد در کوچه‌ها و خیابان‌های خلوت پرسه زده و وجه نقد و اموال همراه شهروندان را با تهدید و زور از آن‌ها گرفته و متواری می‌شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان غرب استان تهران خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شدند.


 اخبار حوادث -  باشگاه خبر نگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------