آخرین اخبار حوادث

Default Image

آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از آزادی فردی که برای دریافت ۵۰۰ میلیارد ریال تتر ربوده شده بود، با پیگیری‌های پلیس، خبر داد. به…

"لیلا رحیمی" دستگیر شد/ دوستی با صاحبخانه شگرد زن خلافکار برای رسیدن به طلا+ عکس



زنی که با نام مستعار لیلا رحیمی از اقدام به سرقت طلا و جواهرات منازل می‌کرد، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در ساعت 11:00 مورخه29/11/1393 برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110  ، وقوع يک فقره سرقت منزل در شهرري – میدان نماز – خیابان گل ها  به کلانتری 131 شهرری اعلام شد .

پرونده در پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ :
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت منزل و به دستور شعبه دوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرری ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

نوع سرقت : داخلی
با حضور کارآگاهان در محل سرقت ، در همان مراحل اولیه بررسی محل سرقت مشخص شد که سارق یا سارقین با استفاده از کلید درب محل سرقت و ضمن اطلاع دقیق از محل نگهداری طلا و جواهرات و همچنین اطمینمان از عدم حضور مالباخته ، اقدام به سرقت بیش از 300 میلیون تومان طلا و جواهرات ( بنا به گفته مالباخته ) کرده اند ؛ لذا با توجه به نتایج بدست آمده از محل وقوع سرقت ، تحقیقات از اطرافیان و افراد مرتبط با مالباخته در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت .

 

اخبار,اخبارحوادث,لیلا رحیمی

 
اظهارات مالباخته :
مالباخته پس از حضور در پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : چندی پیش خانمی بنام لیلا رحیمی به عنوان مستأجر اقدام به اجاره یک واحد مسکونی در طبقه پائین محل زندگی بنده کرد و طی همین مدت کوتاه ( کمتر از دو هفته ) با بنده طرح دوستی ریخت و به بهانه های مختلف مرتبا به منزل من رفت و آمد داشت تا اینکه چند روز پیش و به بهانه اینکه به علت داشتن مشکلات مالی قصد قصد رفتن به شهرستان و زندگی با خانواده اش را دارد ، قرارداد اجاره را فسخ و پس از بازپس گرفتن پول ودیعه مسکن ( مبلغ 8 میلیون تومان ) ، خانه را تخلیه کرد .

تحقیقات پلیسی :
با توجه به اظهارات مالباخته کارآگاهان به بررسی هویت "لیلا رحیمی" پرداخته ، با بررسی تصویر مدارک شناسایی ارائه شده از سوی این شخص در زمان تنظیم قرار داد اجاره منزل مشخص شد که خانمی بنام "لیلا رحیمی" با مشخصات هویتی ثبت شده در داخل مدارک شناسایی ارائه شده جهت تنظیم قولنامه منزل اساس وجود خارجی ندارد و به احتمال بسیار فراوان این شخص پس از جلب اعتماد و در زمان تردد به منزل مالباخته ، از محل نگهداری طلا و جواهرات و میزان آنها اطلاع پیدا کرده و در ادامه ، پس از سرقت کلید منزل دیگر اقدامات خود جهت اجرای نقشه سرقت طلا و جواهرات را انجام داده است .

شناسایی سرقت مشابه :
در شرایطی که تحقیقات جهت دستگیری لیلا رحیمی در دستور کار کارآگاهان قرار داشت ، پرونده سرقت مشابه دیگری اینبار در شهرری – میدان نارنج به پایگاه نهم پلیس آگاهی ارجاع شد .

بررسی اظهارات مالباخته نشان داد که در زمان سرقت ( 21/12/1393 ) ، وی به قصد ملاقات با یکی از دوستانش بنام لیلا رحیمی که به تازگی با وی در یک آرایشگاه زنانه آشنا شده از منزل خارج اما پس از عدم حضور این شخص در محل ملاقات و عدم پاسخگویی به تماس های وی ، مجددا به منزل بازگشته که متوجه سرقت طلا و جواهرات خود می شود .

مالباخته در خصوص علت گذاشتن قرار ملاقات با "لیلا رحیمی" به کارآگاهان گفت : " چندی پیش و در یک آرایشگاه زنانه با این خانم آشنا و در ادامه دوست شدم ؛ طی این مدت لیلا چندین بار به منزل ما رفت و آمد داشت و به واسطه همین رفت و آمدها در جریان برخی مشکلات من قرار گرفت ؛ لیلا مدعی شد که یک دعا نویس را می شناسد که قادر است مشکل مرا حل کند و به بهانه ی ملاقات با این شخص ، با من قرار گذاشت تا به ملاقات این شخص برویم اما هرچقدر منتظر ماندم ، او به محل قرار نیامد و من نیز به خانه بازگشتم که متوجه سرقت طلا و جواهرات خود شدم " .

اخبار,اخبارحوادث,لیلا رحیمی


تصویر متهم در گوشی تلفن همراه مالباخته :
در زمان انجام چهره نگاری از دومین مالباخته ، وی اظهار  داشت که تصویری از لیلا رحیمی در گوشی تلفن همراه وی وجود دارد که بلافاصله این تصویر استخراج و در اختیار کارآگاهان قرار گرفت و تصویر بدست آمده ، توسط شاکی اول پرونده نیز مورد شناسایی قرار گرفت و عنوان داشت که این همان شخصی است که خانه اش را اجاره کرده بود .

با بدست آمدن تصویر متهم پرونده و شناسایی هویت واقعی این شخص بنام "منصوره . ب" ( متولد 1350 ) به عنوان یکی از مجرمین سابقه دار و دارای سابقه محکومیت ، اقدامات پلیسی جهت شناسایی مخفیگاه وی آغاز و سرانجام آخرین مخفیگاهش در 24 متری شهرری شناسایی و سرانجام در مورخه 20/01/1394 دستگیر شد .

منصوره که پس از شناسایی از سوی مالباختگان و کشف مقادیری از طلا و جواهرات مسروقه از داخل مخفیگاهش چاره ای جز اعتراف نداشت ، خریدار طلا و جواهرات مسروقه را نیز در محدوده بازار تهران معرفی کرد که ضمن انجام هماهنگی لازم با مقام قضایی ، این شخص دستگیر و مقادیر متنابهی از جواهرات مسروقه از وی کشف شد .

سرهنگ کارآگاه حسین زارع ، رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : "با توجه به احتمال وقوع سرقت های مشابه ، قرار بازداشت قانونی از سوی مقام محترم قضایی صادر و متهمه جهت انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی دیگر جرایم ارتکابی در اختیار پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است " .

اخبار  حوادث  - باشگاه خبر  نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------