آخرین اخبار حوادث

Default Image

دختر ۱۶ ساله خود ار از ساختمان به پایین انداخت/ خواهرش متوفی نیز خودکشی کرده بود

دختر ۱۶ ساله‌ در اقدامی ناگهانی خود را از طبقه ششم ساختمان به پایین انداخت. به گزارش رکنا؛ اخیرا همسایگان یک مجتمع در یکی از…

عملیات پلیس برای دستگیری ارازل و اوباش شهرک پرواز/ "احسان ژاپنی" و نوچه‌هایش دستگیر شدند



رئیس پلیس امنیت عمومی انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری۶ نفر از ارازل و اوباش و زورگیران که طی روزهای اخیر مبادرت به زورگیری و ضرب و جرح تعدادی ازشهروندان کرده بودند خبر داد.

سرهنگ محمدرستمی رئیس پلیس امنیت عمومی انتظامی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی کسب اخبار و اطلاعات و همچنین شکایت مردمی مبنی بر اینکه چند نفر در شهرک پرواز اقدام به زورگیری و قمه کشی و اخاذی از مردم کرده‌اند، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به چندین فقره عربده کشی، زورگیری و قمه کشی و قدرت نمایی توسط دو گروه ازارازل و اوباش و افراد شرور سابقه دار، دستگیری و برخوردقاطع با آنان به تیم عملیات ویژه محول شد.

سرهنگ رستمی تصریح کرد: با بررسی‌های لازم و فعال نمودن منابع خبری موضوع پیگیری شد که ۲ نفر از ارازل و اوباش به هویتهای "یحیی- م" و "سجاد - م" در شهرک پرواز شناسایی و در یک اقدام ضربتی دستگیر شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان تاکید کرد: نفر سوم این باند نیز به هویت "میلاد - ف" اهل و ساکن شهرک پرواز در یک عملیات در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی افزود: ۲ نفر دیگر از زورگیران و عوامل نزاع‌های خشن در سطح شهر به هویت "یزدان – ف" و "سعید – ز" در شهرک سجادیه شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ رستمی خاطر نشان کرد: در پی اعترافات متهمان دستگیر شده، عامل اصلی و سرکرده این باند با اسم مستعار "احسان ژاپنی" در مخفیگاهش در محله دیزج، همدان شناسایی و دستگیر شد.


 اخبار حوادث - باشگاه  خبر  نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------