آخرین اخبار حوادث

Default Image

دختر ۱۶ ساله خود ار از ساختمان به پایین انداخت/ خواهرش متوفی نیز خودکشی کرده بود

دختر ۱۶ ساله‌ در اقدامی ناگهانی خود را از طبقه ششم ساختمان به پایین انداخت. به گزارش رکنا؛ اخیرا همسایگان یک مجتمع در یکی از…

زورگیری‌های مرد معتاد از دخنران خردسال



فرمانده انتظامی شهرستان ورزقان استان آذربایجان شرقی از دستگیری سارق طلاجات دختر بچه سه سال ورزقانی که مورد سرقت و زورگیری قرار گرفته بود، خبر داد.

سرهنگ توحید فارسی فرمانده انتظامی شهرستان ورزقان استان آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگار  باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع زورگیری و سرقت در یکی از خیابانهای شهر ورزقان ، ماموران انتظامی کلانتری بلافاصله به محل وقوع سرقت اعزام شدند .

وی ادامه داد: در بررسی های اولیه ماموران مشخص شد دختربچه سه ساله اهل و ساکن شهرستان ورزقان از سوی فرد ناشناسی مورد سرقت و زورگیری قرار گرفته است .

فرمانده انتظامی شهرستان ورزقان استان آذربایجان شرقی افزود: پدردختربچه در تحقیقات پلیس بیان کرد فرد ناشناسی با اعمال زور و اجبار النگوی دختر سه ساله اش  را بریده و از دستش خارج کرده و از محل متواری شده است.

وی اظهار داشت:ماموران انتظامی با دریافت این اطلاعات و مشخصاات سارق از شاهدان صحنه ، پس از تحقیق و انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند سارق زورگیر را شناسایی و در عملیاتی ضربتی در ترمینال مسافربری ورزقان زمانی که سارق قصد خروج از شهرستان را داشت دستگیر کنند.

سرهنگ فارسی افزود: در بازرسی بدنی از متهم اموال مسروقه كشف و متهم را به همراه اموال مكشوفه به كلانتری  ورزقان انتقال دادند .

فرمانده انتظامی شهرستان ورزقان استان آذربایجان شرقی خاطر نشان كرد: متهم در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس به بزه انتسابی اعتراف و اقرار کرد که با توجه به بیکاری و اعتیاد اقدام به سرقت و زورگیری نموده که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع فضایی معرفی شد .


 اخبار  حوادث  - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------