آخرین اخبار حوادث

Default Image

آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از آزادی فردی که برای دریافت ۵۰۰ میلیارد ریال تتر ربوده شده بود، با پیگیری‌های پلیس، خبر داد. به…

پاتک پلیس به خانه 3 پسر شیاد/ متهمان حین تهدید دختر جوان دستگیر شدند



اعضای باندی كه با تهدید دختران جوان در شبكه های اجتماعی از آنان اخاذی می كردند توسط كارآگاهان پلیس فتای استان اصفهان شناسایی و دستگیر شدند.

  سرهنگ" سید مصطفی مرتضوی" اظهار داشت: در پی رصد سایت ها و شبكه های اجتماعی در فضای مجازی، كارآگاهان این پلیس از فعالیت مجرمانه اعضای باندی كه با تهدید انتشار تصاویر خصوصی دختران جوان از آنان اخاذی می كردند روبرو شده و بلافاصله دستگیری آنان را در دستور كار خود قرار دادند.
 
وی افزود: با انجام اقدامات تخصصی در فضای سایبری سرانجام اعضای این باند كه سه جوان بودند حین ارسال پیام های تهدید آمیز برای یك دختر جوان در منزلشان شناسایی و دستگیر شدند.
 
این مقام مسئول عنوان داشت: متهمان كه در ابتدا منكر هرگونه جرمی بودند اما هنگامی كه با اسناد و ادله جرم پلیس روبرو شدند به ناچار لب به اعتراف باز كرده و به ده ها فقره اخاذی از دختران جوان در سطح اصفهان اقرار كردند.
 
سرهنگ مرتضوی با بیان اینكه محیط مجازی به هیچ وجه فضایی قابل اعتماد نیست گفت: متاسفانه بسیاری از قربانیان با سهل انگاری خود اقدام به در اختیار قرار دادن تصاویر خصوصی خود به متهمان كرده و در نتیجه در دام آنها می افتادند.
 
این مقام انتظامی از شهروندان به خصوص دختران جوان خواست تا با هوشیاری بیشتری در فضای مجازی وارد شده و از اعتماد به افراد غریبه در این فضا خودداری كنند و اطلاعات و تصاویر خصوصی زندگی خود را به راحتی در اختیار این گونه افراد شیاد قرار ندهند.


  اخبارحوادث  - باشگاه  خبر  نگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------