آخرین اخبار حوادث

Default Image

آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از آزادی فردی که برای دریافت ۵۰۰ میلیارد ریال تتر ربوده شده بود، با پیگیری‌های پلیس، خبر داد. به…

دو سارق خودرو در زنجان دستگیر شدند



فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با اشاره به اقداملات گسترده پلیس در ایام نوروز گفت: با کار اطلاعاتی پلیس دو سارق خودرو شناسائی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرآنلاین، سرهنگ ايرج خاني پور افزود: پليس در ايام تعطيلات نوروز با بهره گيري از كليه امكانات و تجهيزات خود تلاش مي كند امنيت مطلوبي را با مشاركت مردم براي شهروندان ايجاد كند.


وي ادامه داد: مردم به عنوان بزرگترين حامي و پشتيبان پليس با رعايت قانون مي توانند در پيشگيري از وقوع جرائم بسيار تاثير گذار باشند.


اين مقام مسئول گفت: شب گذشته در پي يك فقره سرقت يك دستگاه خودرو پژو 206 بلافاصله موضوع به صورت ويژه در دستور كار قرار گرفت و با تلاش هاي صورت گرفته خودرو در جاده روستاي بولاماجي كشف شد.


خاني پور تصريح كرد: با كار اطلاعاتي و تلاش چشمگير پليس در اين زمينه دو سارق خودرو شناسائي و دستور بازداشت متهمان صادر شد.


فرمانده انتظامي شهرستان زنجان افزود: با شناسائي متهمان و در يك اقدام ضربتي هر دو سارق دستگير و پس از انتقال به كلانتري به جرم خود اعتراف كه تحقيقات در اين زمينه ادامه دارد.

 

اخبار حوادث  - خبر  آنلاین  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------