آخرین اخبار حوادث

Default Image

آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از آزادی فردی که برای دریافت ۵۰۰ میلیارد ریال تتر ربوده شده بود، با پیگیری‌های پلیس، خبر داد. به…

تازه‌ داماد به جای سفره عقد روانه بازداشتگاه شد



مردی که برای تامین هزینه مراسم عقد خود با اعضای یک باند سرقت خودرو همدست شده بود، به جای این که پای سفره عقد بنشیند، روانه بازداشتگاه شد.

به گزارش جام‌جم ، شامگاه شانزدهم اسفند سال گذشته دختر جوانی با حضور در شعبه سوم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران از دو مرد و دو زن به اتهام سرقت خودرویش شکایت کرد.

مالباخته در اظهاراتش به بازپرس غریب احمدزاده گفت: در اتوبان قزوین ـ تهران خودروی پرشیایی که دو مرد و دو زن سرنشینان آن بودند، با خودروی پژو 405 من تصادف کرد. وقتی توقف کردم، یکی از سرنشینان پرشیا مرا از خودرو پیاده کرد. سه همدستش هم مرا کتک زده و در صندوق عقب پرشیا زندانی کردند. آنها با رها کردن پرشیا در آن محل، خودروی مرا سرقت کردند. تلفن همراهم در جیبم بود و توانستم با پلیس تماس بگیرم. وقتی ماموران مرا نجات دادند، مشخص شد خودروی پرشیا سرقتی است.

پس از این شکایت، ماموران پلیس آگاهی تحقیقات در این باره را آغاز کرده و روز پنجشنبه خودروی سرقتی را در یکی از محله‌های تهران شناسایی و راننده را دستگیر کردند.

او روز گذشته به شعبه سوم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران منتقل شد و در اظهاراتش به قاضی پرونده گفت: چند ماه پیش با یک سارق حرفه‌ای آشنا شدم. دو زن همراه او را نمی‌شناختم. من برای برگزاری مراسم عقد نیاز به 10 میلیون تومان پول داشتم. او وعده داد اگر با با آنها همکاری کنم این پول را به من قرض می‌دهد. حالا به جای سفره عقد باید به زندان بروم.

متهم روانه بازداشتگاه آگاهی شد. تحقیقات برای دستگیری همدستان وی و رازگشایی از دیگر سرقت‌هایشان ادامه دارد .

 

 اخبار حوادث  -  جام جم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------