آخرین اخبار حوادث

Default Image

دختر ۱۶ ساله خود ار از ساختمان به پایین انداخت/ خواهرش متوفی نیز خودکشی کرده بود

دختر ۱۶ ساله‌ در اقدامی ناگهانی خود را از طبقه ششم ساختمان به پایین انداخت. به گزارش رکنا؛ اخیرا همسایگان یک مجتمع در یکی از…

400 میلیون سرقت در پرونده سارق اینترنتی



فردی كه از حساب یكی از شهروندان مبلغ 400 میلیون ریال بصورت اینترنتی سرقت كرده بود توسط ماموران پلیس فتا "اصفهان" شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ"جهانگیر كریمی" معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در پی شكایت یكی از شهروندان مبنی بر اینكه فردی ناشناس مبلغ 400 میلیون ریال از حساب وی برداشت كرده ، بررسی موضوع در دستور كار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: با بررسی های صورت گرفته نهایتا متهم كه از همسایگان شاكی بود شناسایی و دستگیر شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهم در مواجه با مدارك پلیس صراحتاً به بزه انتسابی اقرار و عنوان كرد زمانی كه برای تعمیر كامپیوتر شاكی به منزلش مراجعه كردم اطلاعات بانكی شاكی را از كامپیوتر او استخراج و در فرصتی دیگر بصورت اینترنتی مبلغ 400 میلیون ریال از حساب اش برداشت كردم.

كریمی افزود: با اظهارات صریح متهم و تشكیل پرونده مقدماتی وی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ كریمی در پایان به كاربرانی كه بصورت اینترنتی خرید انجام می دهند توصیه كرد: اطلاعات بانكی خود را بر روی سیستم های رایانه ای ذخیره نكنند و كوكی ها و history مرورگر خود را نیز در فواصل زمانی مناسب پاك كنند و جهت تعمیر رایانه خود حتما به مغازه های قابل اطمینان مراجعه كنید و از ذخیره اطلاعات مهم و ارزشمند بر روی كامپیوتر اجتناب نمایند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------