آخرین اخبار حوادث

Default Image

آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از آزادی فردی که برای دریافت ۵۰۰ میلیارد ریال تتر ربوده شده بود، با پیگیری‌های پلیس، خبر داد. به…

دستگیری آدم‌ربای یک میلیون دلاری



رئیس پلیس استان فارس از دستگیری عامل آدم ربایی یک میلیون دلاری در شیراز خبر داد.

به گزارش میزان،سردار احمد علی گودرزی در جمع خبرنگاران گفت: ماموران پلیس آگاهی استان از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در جریان وقوع یك فقره آدم ربایی در شمال شیراز قرار گرفتند. وی ادامه داد: بلافاصله ماموران به محل مورد نظر اعزام و در بررسی‌های انجام شده مشخص شد كه آدم ربایان فردی ۲۲ ساله را با استفاده از یك دستگاه خودرو پراید در مقابل منزلش گروگان گرفته و متواری شده‌اند.

 

فرمانده انتظامی استان فارس تصریح كرد: آدم ربایان از طریق خطوط تلفن متفاوت با پدر فرد ربوده شده تماس گرفته و تقاضای مبلغ یک میلیون دلار در قبال آزادی فرزندش را می‌كنند. گودرزی افزود: تحقیقات كارآگاهان پلیس آگاهی در این زمینه آغاز شد تا اینكه در نهایت یك نفر از اعضای باند شناسایی و دستگیر و فرد گروگان كه در كوه‌های اطراف شیراز نگهداری می‌شد، آزاد و به جمع خانواده بازگشت. وی با بیان اینكه تلاش برای شناسایی و دستگیری سایر اعضای این باند ادامه دارد، افزود: فرد دستگیر شده فاقد سابقه كیفری بوده و انگیزه خود از این اقدام را اخاذی از پدر این خانواده اعلام كرده است.
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------