آخرین اخبار حوادث

Default Image

آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از آزادی فردی که برای دریافت ۵۰۰ میلیارد ریال تتر ربوده شده بود، با پیگیری‌های پلیس، خبر داد. به…

سارقان حرفه ای مشهد دستگیر شدند



فرمانده انتظامی خراسان رضوی از انهدام باند حرفه ای سرقت منازل در مشهد با سابقه 22 فقره دزدی خبر داد. فرماندهی انتظامی خراسان رضوی از دستگیری باند حرفه ای سرقت در مشهد خبر داد.

  به  گزارش  ایرنا ؛فرماندهی انتظامی خراسان رضوی روز سه شنبه گفت: این باند به شکل سریالی از منازل ویلایی شهر مشهد سرقت می کرد و شیوه کارشان نیز به این شکل بود که در ساعات اولیه شب و در نبود صاحبخانه با تخریب قفل در ورودی منزل به داخل نفوذ و وسایل با ارزش از قبیل طلا و جواهرات را سرقت می کردند.

 

وی ادامه داد: تیم رسیدگی کننده به این پرونده با استفاده از روشهای نوین پلیسی یکی از سارقان را شناسایی و با هماهنگی قضایی در اقدامی ضربتی وی را دستگیر کرد.

 

او گفت: در بازرسی از محل اختفای این سارق مقداری طلای مسروقه، یک عدد شوکر، یک عدد بی سیم، یک قبضه اسلحه وینچستر، یک قبضه کلت و دو قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز کشف شد.

 

فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: متهم طی چندین مرحله بازجویی به 22 فقره سرقت شبانه با همدستی زنی جوان و فروش اموال مسروقه به سه مالخر در شهرهای مشهد، سبزوار و تربت حیدریه اعتراف کرد.

 

وی گفت: در ادامه این عملیات همدست متهم و افراد مالخر نیز در عملیات جداگانه بازداشت شدند و قسمتی از اموال مسروقه نیز از آنها به دست آمد.  

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------