پسر ارشد ترامپ در کمیته سنا شهادت می‌دهد



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,دونالد ترامپ جونیور
دونالد ترامپ جونیور برای جلوگیری از رویارویی و جنجال بیشتر بر سر صدور احضاریه، ماه آتی در جلسه غیر علنی کمیته اطلاعاتی سنا در رابطه با تحقیقات روسیه شهادت خواهد داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، براساس توافقی که میان دونالد ترامپ جونیور، پسر ارشد رئیس‌جمهوری آمریکا و قانونگذاران حاصل شد، او اوایل ژوئن تا چهار ساعت در این کمیته حاضر می‌شود.

 

به گفته دو منبع مطلع که خواستند نامشان فاش نشود، این توافق پس از آن حاصل شد که کمیته مذکور قصد داشت دونالد ترامپ جونیور را بابت مصاحبه سال ۲۰۱۷ احضار کند. او پیش از این دو بار از انجام مصاحبه خودداری کرده بود و بحث احضاریه پیش آمد. به گفته منابع، پسر ترامپ دوشنبه به این رایزنی‌ها پاسخ داد.

 

سخنگوی ویلیام بار، دادستان کل آمریکا اظهارنظر نکرده است. دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا در واکنش به بحث صدور احضاریه گفته بود در حق پسرش "اجحاف" می‌شود.

 

این اولین احضاریه برای خانواده بلافصل رئیس‌جمهوری آمریکا محسوب می‌شود. اعضای این کمیته همچنین تمایل دارند تا در میان موضوعات متفاوت درباره جلسه‌ای در برج ترامپ حین کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ گفت‌‌وگو کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------