مرگ ۱۷۲ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در ایتالیا طی ۲۴ ساعت گذشته/ شمار قربانیان کرونا در فرانسه به مرز ۲۷ هزار نفر رسید



اخبار,اخبار پزشکی,ویروس کرونا در جهان
یک نهاد دولتی در ایتالیا از فوت ۱۷۲ نفر دیگر از افراد مبتلا به ویروس کرونا (بیماری کووید-۱۹) در این کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش تسنیم به نقل از شبکه خبری اسکای‌نیوز، آژانس دفاع غیرنظامی ایتالیا روز سه‌شنبه اعلام کرد طی 24 ساعت گذشته 172 نفر دیگر از مبتلایان به بیماری کووید-19 در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

 

با احتساب آمارهای 24 ساعت گذشته، تعداد قربانیان ویروس کرونا در ایتالیا اکنون به حدود 31 هزار نفر رسیده است. ایتالیا از لحاظ آمار قربانیان ویروس کرونا رتبه سوم جهان را پس از آمریکا و انگلیس به خود اختصاص داده است.

 

آژانس دفاع غیرنظامی ایتالیا شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور را نیز بالغ بر 221 هزار نفر اعلام کرده است. بر اساس گزارش روزانه این نهاد دولتی، طی 24 ساعت گذشته 1402 فرد مبتلا به ویروس کرونا در ایتالیا شناسایی شده‌اند.

 

شمار قربانیان کرونا در فرانسه به مرز ۲۷ هزار نفر رسید

وزارت بهداشت فرانسه روز سه‌شنبه از رسیدن آمار قربانیان ویروس کرونا در این کشور به 26991 نفر خبر داد.

 

وزارت بهداشت فرانسه میزان مرگ‌ومیر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در این کشور طی 24 ساعت گذشته را 348 نفر اعلام کرده است که این رقم در مقایسه با میزان مرگ‌ومیر بر اثر کرونا طی روزهای قبل افزایش محسوسی نشان می‌دهد.

 

فرانسه از لحاظ میزان مرگ‌ومیر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا، پس از کشورهای آمریکا، انگلیس، ایتالیا و اسپانیا در رتبه پنجم جهان قرار دارد.

 

وزارت بهداشت فرانسه تاکنون ابتلای بیش از 177 هزار نفر از شهروندان این کشور به بیماری کووید-19 را تأیید کرده است.

 

شمار قربانیان کرونا در انگلیس به ۳۲۶۹۲ نفر رسید

وزارت بهداشت انگلیس امروز سه شنبه اعلام کرد: با فوت ۶۲۷ بیمار طی ۲۴ ساعت گذشته، شمار قربانیان ویروس کرونا در این کشور به ۳۲ هزار و ۶۹۲ نفر رسیده است.

 

بر اساس اعلام خبرگزاری رویترز، این کشور بدترین آمار مرتبط با ابتلا و مرگ در اروپا را به خود اختصاص داده است.

 

همچنین مطابق با آمار وزارت بهداشت انگلیس، در یک روز اخیر ۸۵ هزار و ۲۹۳ تست کرونا انجام گرفت و بدین ترتیب در مجموع ۲ میلیون و ۷ هزار و ۱۴۶ نفر در این کشور غربالگری شدند.

 

همچنین؛ با شناسایی ۳ هزارو ۴۳ مورد جدید ابتلا به کرونا تا کنون در مجموع ۲۲۶ هزار و ۴۶۳ نفر در انگلستان به این بیماری مبتلا شده اند. 

 

افزایش شمار مبتلایان در مغرب/ مرگ ۱۱ نفر دیگر در مصر

وزارت بهداشت مغرب از ثبت 137 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا خبر داد.

 

تاکنون 6418 نفر در مغرب به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد 188 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

 

از سوی دیگر وزارت بهداشت مصر نیز از ثبت 347 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا و فوت 11 نفر دیگر خبر داد.

 

تاکنون 9746 نفر در مصر به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد 544 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

 

تلفات کرونا در کانادا به بیش از ۵ هزار نفر رسید

آژانس بهداشت عمومی کانادا اعلام کرد: تلفات ویروس کرونا در روز سه شنبه با 2.9 درصد افزایش نسبت به روز قبل به بیش از 5049 نفر رسیده است. این رقم در روز دوشنبه به 4906 نفر رسیده بود.

 

این یکی از پایین ترین افزایش‌های روزانه تلفات ویروس کرونا در کانادا بوده است. کانادا یازدهمین کشوری است که آمار تلفات ویروس کرونا در آن بالای 5 هزار نفر بوده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------