آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

رسانه‌های خارجی: اسرائیل به اصفهان حمله کرده است

شبکه فاکس نیوز مدعی شد: نیروی هوایی اسرائیل انجام چندین حمله هوایی به شهر اصفهان را تایید کرد. به گزارش سایت دیده بان ایران؛ شبکه فاکس نیوز…

'صدیقی' امام جمعه تهران: چه بسا رزمندگانی که در خط‌مقدم جبهه ها بودند ولی اکنون مقابل نظام و رهبری قرار می‌گیرند



امام جمعه تهران،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی
حجت‌الاسلام صدیقی گفت: سعه صدر در شناخت خودی ها و رتبه بندی خودی ها مهم است و هر کس قدرت مدارا را ندارد و بهترین کار صبر است تا فرصت بدهیم و به مرور بتوانیم مواضع طرف مقابل را تغییر دهیم و از تمام ظرفیت های خود در این راستا استفاده کنیم.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در همایش شوراهای استانی جبهه پایداری با اشاره به شهادت چند تن از هموطنان در حرم حضرت احمد بن موسی الکاظم علیه السلام ضمن محکوم کردن این جنایت گفت: خداوند حافظ دین است و به ما نیاز ندارد و به هیچ کس نیاز ندارد و او بی نیاز مطلق است و خودش هم تضمین داده است که از دین و قرآن محافظت می کند "إِنَّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّکْرَ وَإِنَّا لَهُ لَحَافِظُونَ" و تا به حال ما شاهد این بوده ایم که همه قدرت‌های باطل با این دین درگیر بوده‌اند و با تمام امکانات در میدان آمده اند و خداوند همه آنها را نابود کرده است.

 

وی در ادامه افزود: خداوند متعال سه حرم دارد یکی کعبه است و دیگری قرآن، که خدا خودش تضمین کرده است که خود ما از این موضوع با عظمت که نازل کرده ایم حفاظت می کنیم و دیگری هم اهل بیت عصمت و طهارت هستند که قرآن ناطق و باطن کعبه هستند و خیلی ها در حال حاضر تلاش دارند که وجود مقدس حضرت ولی عصر را انکار کنند اما حضرت صاحب الزمان(عج) حضور دارند و سایه ایشان بر سر ماست.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ما نباید فکر کنیم که طلبکار هستیم و انقلاب را حفظ کرده ایم و بگوییم ما هستیم که دین خدا را حفظ کرده ایم، لازمه رسیدن به بهشت مراقبت است، مقام عند ربهم برای شهداست و عند ملیک مقتدر برای خود ساخته هاست و حضرات اهل بیت علیهم السلام خود اسماء الحسنی هستند و ما اگر موقعیت پیدا کنیم به مقام قرب اینها خواهیم رسید.

 

حجت الاسلام صدیقی در ادامه عنوان کرد: خداوند شرط ضروری رسیدن به بهشت را معرفی کرده است وَ لَنَبْلُوَنَّکُمْ حَتَّی نَعْلَمَ الْمُجاهِدِینَ مِنْکُمْ وَ الصَّابِرِینَ یکی اینکه ما باید در سنگر جهاد مستقر شویم و از آن خارج نشویم چون همیشه دشمن قدار در درون ما کمین کرده و آن شیطان است و دائما ما را رصد می کند.

 

وی در ادامه با اشاره به منشا غفلت انسان تصریح کرد: آنهایی که از انسانیت مسخ می‌شوند منشا آن غفلت است و باید همیشه به هم دیگر تذکر بدهیم و در هزینه عمر خود توجیه داشته باشیم، بنابراین جهاد مقابله با غفلت را جدی بگیریم زیرا با یک لحظه غفلت انشان سقوط کرده و زاویه پیدا می کند و ناگهان مقابل دین و انقلاب و همه چیز قرار می گیرد و فکر می کند که کار درست کرده است.

 

وی گفت: جهاد تبیین و فرهنگی در راستای حفظ سنت های دینی، فطری، اخلاقی و ولایی جزء جبهه هایی است که از ما درباره این ها سوال خواهد شد و کوتاهی در آن بلا بر سر ما می آورد. این جهاد جهادی است که بر اساس آیات قرآن کریم تب و تاب مهمی دارد.

 

امام جمعه موقت تهران در ادامه خاطرنشان کرد: نکته مهم بعدی جذب افسران موثر در جبهه خاص است که از اهمیت بالایی برخوردار است و ما باید برای جذب جوانان برنامه داشته باشیم.

 

وی افزود: صبر نکته مهمب است زیرا در بعضی از اوقات آدم ها با خودی ها درگیر می شوند که باید در این وقت صبر به خرج داده شود و الگوی ما در صبر حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام است و این برای ما درس است و باید از گذشته ها درست عبرت گرفت چه بسا رزمندگانی که در خط مقدم جبهه ها بودند ولی در حال حاضر در مقابل نظام و رهبری قرار می گیرند و ما باید آسیب ها را شناسایی کنیم و در جهت اصلاح آن بکوشیم.

 

وی در ادامه تصریح کرد: نفس صبر و مقاومت یک نشاط خاصی را در پی دارد و قدرت صبر و مقاومت خیلی مهم است و خیلی از مواقع باید به اصطلاح جا خالی داد تا طرف مقابل هزینه کم کاری اش را بدهد و ما باید قربانی شدن را یاد بگیریم لذا کسی که قدرت حرف نزدن دارد حاصلی از صبر کردن کسب می کند که میوه شیرینی است و البته این را هم بدانید که بعد از فارغ شدن از یک مرحله مغرور نشوید.

 

وی در پایان گفت: سعه صدر در شناخت خودی ها و رتبه بندی خودی ها مهم است و هر کس قدرت مدارا را ندارد و بهترین کار صبر است تا فرصت بدهیم و به مرور بتوانیم مواضع طرف مقابل را تغییر دهیم و از تمام ظرفیت های خود در این راستا استفاده کنیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------