آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین خبرها از حکم اعدام توماج صالحی از زبان وکیلش

امیر رئیسیان، وکیل توماج صالحی فرایند پرونده این خواننده را توضیح داده. آقای رئیسیان می‌گوید حتی اگر دادگاه بدوی بر رأیش اصرار کند، باز حکم…

پاسخ «شرق» به تهدید انسیه خزعلی؛ پسرتان هنوز در کاناداست!



انسیه خزعلی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی
روزنامه شرق به انسیه خزعلی که تهدید کرده بود هر کس «شایعه» اقامت فرزندش در کانادا را پخش کرده، آن را اصلاح کند وگرنه شکایت می‌کند، یادآور شده که هنوز پسر در کاناداست! 

به گزارش شرق، "انسیه خزعلی" معاون رئیس‌جمهور در امور زنان درباره ماجرای اقامت پسرش در کشور کانادا که «گفته بود به کشور بازخواهد گشت و همچنان بعد از هفته‌ها خبری از بازگشت پسرش نیست» گفته است: یک هفته به آنهایی که این دروغ را منتشر کردند مهلت می‌دهم که مطلب کذب خود را اصلاح کنند.

 

نویسنده شرق در ادامه نوشته: فارغ از اینکه این تهدید تا چه میزان اهمیت دارد، باید به خانم خزعلی متذکر شد که فرزندش در کانادا دقیقا در کشوری که به تازگی بسیاری از مسئولان ما را تحریم کرده و روابط دیپلماتیک سرد و حتی خصمانه با جمهوری اسلامی ایران دارد، در حال گذران زندگی و فعالیت اقتصادی است.

 

در ادامه این گزارش یادآوری شده است: اطلاعات فعالیت پسر خزعلی و زندگی‌اش نشان می‌دهد او در یک سفر توریستی به سر نمی‌برد و با داشتن اقامت «موقت یا دائم که ما هنوز قطعی نمی‌دانیم» ساکن کاناداست و کار می‌کند و مالیات هم می‌دهد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------