آخرین اخبار سیاسی

دولت رئیسی,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

روزنامه جمهوری اسلامی: دولت رئیسی، دولت تکذیبیه است! /مردم مشکل جدی کمبود دارو دارند، دولت لاپوشانی می کند

متأسفانه واقعیتی که مسئولان از آن طفره رفته و سعی در لاپوشانی کردن آن دارند اینست که زخم عفونی تحریم هر روز عمیق‌تر شده و گستره‌های بیشتری…

دیوان عالی کشور حکم «یک ماه شستن میت در غسالخانه به‌دلیل بی‌حجابی» برای یک خانم را لغو کرد



اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید
شعبه اول دیوان عالی کشور حکم صادره برای شستن میت در یکی از غسالخانه های استان تهران که برای یک زن به عنوان مجازات بی حجابی در خودرو صادر شده بود را لغو کرده است.

روزنامه فرهیختگان نوشت: شعبه اول دیوان عالی کشور حکم صادره برای شستن میت در یکی از غسالخانه های استان تهران که برای یک زن به عنوان مجازات بی حجابی در خودرو صادر شده بود را در تاریخ ۷ شهریور امسال لغو کرده است. 

 

۲۳ تیر ۱۴۰۲ متن رأیی منتسب به شعبه ۱۰۴ دادگاه کیفری دو شهرستان ورامین در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شده بود که بر اساس آن یک زن به سبب عدم رعایت حجاب به شستن میت برای مدت یک ماه محکوم شده بود.

 

بر اساس دادنامه منتشر شده؛ حکم صادر شده به اتهام عدم رعایت حجاب در خودرو به پرداخت سی و یک میلیون ریال جزای نقدی بدل از دو ماه حبس و از جهت مجازات تکمیلی به مدت یک ماه به شستن میت به عنوان خدمات عمومی در غسالخانه شهرستان تهران محکوم کرده بود. 

 

شعبه اول دیوان عالی کشور حکم صادره برای شستن میت را در یکی از غسالخانه های استان تهران به عنوان مجازات بی حجابی را برای این زن را لغو کرده است. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------