نبویان: بعد از حمله دیشب، هیچ مذاکره‌ای نسبت به سایر بندها نباید آغاز شود



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
نماینده تهران در توئیتی نوشت: منتظر تحقق شروط و واکنش شفاف و پشیمان کننده‌ی مسئولان مذاکرات نسبت به نقض تفاهم هستیم.

به گزارش خبرآنلاین، سیدمحمود نبویان نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

 

ضمن تشکر از سپاه قهرمان ما به خاطر پاسخ به تجاوز دیشب رژیم آمریکا و در نتیجه نقض بند یک تفاهم نامه، مطابق بند ۱۳ قبل از عمل به بندهای ۱۱،۱۰،۴،۵،۱ هیچ مذاکره ای نسبت به سایر بندها نباید آغاز شود.

 

منتظر تحقق شروط و واکنش شفاف و پشیمان کننده‌ی مسئولان مذاکرات نسبت به نقض تفاهم هستیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------