آخرین اخبار سیاسی

محمد صدر،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

واکنش محمد صدر به لایحه عفاف و حجاب: ایده‌های ضد اسلام توسط برخی افراد تندرو که عقل کامل ندارند به نظام تحمیل می‌شود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره کسر از حساب افراد بی حجاب گفت: طرح این مسئله باعث می‌شود که همه مردم پول‌هایشان را از بانک خارج کنند و به…

نماینده مجلس: ظریف خودش استعفاء دهد؛ در غیر اینصورت برکنارش می‌کنیم/ واکنش متفاوت عضو کمیسیون امنیت ملی به فایل صوتی ظریف



نماینده شهریار در مجلس  ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
نماینده شهریار در مجلس گفت: باتوجه به اینکه عملکرد ۸ساله محمد جواد ظریف در راس دستگاه دیپلماسی کشور نه تنها هیچ دستاوردی برای ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی نداشته است، بلکه در آخرین ماه‌های فعالیت دولت هزینه‌های سنگین تری نیز به نظام تحمیل خواهد کرد، لذا بهتر است خود وی عاقلانه استعفا دهد.  حسین حق وردی افزود: در غیر اینصورت استیضاح و برکناری ظریف توسط نمایندگان مجلس حتمی و ضروری است.

 به گزارش  فارس؛ وی افزود: بدون تردید نمایندگان مجلس شورای اسلامی طبق وظایف قانونی و انقلابی خویش اجازه نخواهند داد امنیت حاکم که به مدد بزرگ مردانی چون سردار شهید سلیمانی حاصل شده است دستخوش تحلیل‌های مغرضانه جماعتی غرب زده واداده قرار گیرد.

 

نماینده شهریار در مجلس تصریح کرد: با توجه به اینکه عملکرد ۸ساله محمد جواد ظریف در راس دستگاه دیپلماسی کشور نه تنها هیچ دستاوردی برای ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی نداشته است، بلکه در آخرین ماه‌های فعالیت دولت هزینه‌های سنگین تری نیز به نظام تحمیل خواهد کرد، لذا بهتر است خود وی عاقلانه استعفا دهد تا ضربات بیشتری به ملت و نظام وارد نشود، در غیر اینصورت استیضاح و برکناری ظریف توسط نمایندگان مجلس حتمی و ضروری است.

 

حق وردی اظهار داشت: نباید از صبر استراتژیک مجلس سوءاستفاده شود، مماشات با این گونه حرکات برای ملک و میهن و نظام سم مهلک است.

 

وی خاطرنشان کرد: تا صحبت از نفوذ می‌شود آقایان بر آشفته می‌شوند. آیا این افتضاح مصداق بارز نفوذ نیست؟ مگر مهمتر از مرکز استراتژیک ریاست جمهوری هم داریم که آرشیو مصاحبه‌ها با مسئولین اینگونه در اختیار دشمنان نظام قرار می‌گیرد، پروژه نفوذ واقعی است و بهتر است دولتمردان به خودتان بیایند و کشور را فدای بازی‌های جناحی خودتان نکنند.

 

عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: آیا رواست این تفکر با چنین تحلیلی، مذاکرات حساس کنونی با دشمنان ملت را مدیریت کند؟ آیا این نگرش می‌تواند مصالح عالی نظام و خطوط قرمز ترسیمی را تضمین کند؟

 

وی در پایان افزود:‌صوت منتشر شده از جواد ظریف نشان داد دغدغه همیشگی معتقدان واقعی ارزش‌های ناب انقلاب مبنی بر اینکه این افراد صلاحیت لازم برای اداره دستگاه دیپلماسی کشور را ندارند بجا بوده است.

 

 تضعیف دستگاه دیپلماسی نشانه ضدیت با نظام و منافع ملی است

 عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: دیپلمات‌های جمهوری اسلامی در خط مقدم جنگ با دشمن هستند و تضعیف آنها از سوی هر فرد یا نهادی، تضعیف نظام و مخالفت با منافع ملی است.

 

سید احمد آوایی ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

«سید احمد آوایی» روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا درباره انتشار فایل صوتی تقطیع شده از گفت و گوی «محمدجواد ظریف» وزیر امور خارجه در شبکه‌های تلویزیون معاند، گفت: کشور اکنون درگیر جنگی است که نیروی نظامی کشور همان دستگاه دیپلماسی است که در خط مقدم می‌جنگد و باید این نیرو را با رساندن مهمات و پشتیبانی آتش توپخانه که همان فضای رسانه‌ای و گفتمان همه ارکان حاکمیت است، حمایت و کمک کرد.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه دامن زدن به چنین مسائلی فقط کمک به دشمن است و به منافع ملی کشور کمک نخواهد کرد، افزود: اینکه ما در پشت این جبهه، توان فکری سربازان نظام را که همان نیروهای دیپلماسی  هستند و در خط مقدم می‌جنگند، تضعیف کنیم، عاقلانه نیست.

 

نماینده مردم دزفول با تاکید بر اینکه همیشه امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب به حمایت از دولت تاکید داشته و اعتقاد داشتند که دولت‌ها را نباید تضعیف کرد، افزود:  امروزه دیپلمات‌های جمهوری اسلامی در خط مقدم تلاش می‌کنند و در عین حال دلسوز نظام، انقلابی، مخلص، جان فشان و فداکار بوده و در خط امام و رهبری هستند و تضعیف کردن آنها از سوی هر فرد یا نهادی، تضعیف کردن نظام و مخالفت با منافع ملی است.

 

آوایی ادامه داد: هرگونه اختلاف داخلی و دامن زدن به چنین حواشی با نگاه جناحی و سیاسی، معمولا کمک به دشمن از جمله رژیم صهیونستی است. در قرآن نیز خداوند متعال مسلمانان را از بیان دیدگاه نهی نکرده است بلکه در سوره مبارکه الأنفال آیه ۴۶ می‌فرماید:  وَلا تَنازَعوا فَتَفشَلوا وَتَذهَبَ ریحُکُم  وَاصبِروا ۚ إِنَّ اللَّهَ مَعَ الصّابِرینَ. یعنی نزاع و کشمکش نکنید تا سست نشوید و قدرت و شوکت شما از میان نرود! و صبر و استقامت کنید که خداوند با استقامت کنندگان است.

 

وی اضافه کرد:‌ به عبارتی خداوند نمی‌فرماید با یکدیگر اختلاف نظر نداشته باشید بلکه می‌فرماید با یکدیگر نزاع نکنید تا سست نشوید.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه آنچه امروز در کشور شاهد هستیم، ضعف در کمبود صبر است، اظهار داشت: گاهی اوقات ضعف در بینش سیاسی ما به نحوی اوج می‌گیرد که دشمن از جمله رژیم صهیونیستی سوء‌استفاده کرده و قطعا به جان هم افتادن افراد مسوول و نهادهای مختلف به نفع کشور نیست.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------