فنس الکتریکی چیست ؟



فنس الکتریکی چیست ؟

در این مقاله سعی شده است به صورت جامع به تمامی سوالات در خصوص فنس الکتریکی چیست پاسخ داده شود. فنس الکتریکی مانعی است که از شوک الکتریکی برای جلوگیری از عبور افراد یا حیوانات از یک مرز استفاده می‌کند. از فنس الکتریکی برای حفاظت از باغ ، ویلا، مجتمع مسکونی، کارخانجات، باغ وحش و سافاری و همچنین مزارع کشاورزی استفاده می شوند، شایان ذکر است از حصار شوکدار برای محافظت از مناطق با امنیت بالا مانند تاسیسات نظامی یا زندان‌ها نیز استفاده می شود.

 

آیا فنس الکتریکی کشنده است یا خیر ؟

اگرچه ایده شوک توسط فنس الکتریکی ممکن است ترسناک به نظر برسد، اما توجه داشته باشید که این یک تجربه کشنده و یا برق گرفتگی نیست. ولتاژی که از طریق فنس شوکدار به فرد متعارض منتقل می‌شود، اصولا به اندازه‌ای است که یک شوک بسیار دردناک از طریق سیستم فنس الکتریکی به فرد متعارض وارد می شود.

 

فنس الکتریکی چیست

 

آیا فنس الکتریکی نیاز به مجوز خاصی دارد ؟

هما نطور که گفته شد فنس الکتریکی جهت حفاظت از امکان و جلوگیری از سرقت نصب و راه اندازی می شود و هیچگونه خطر جانی جدی برای فرد متعارض نخواهد داشت. سیستم فنس الکتریکی توسط فرمول های پزشکی طراحی شده است و شوک وارد شده از سطح پوست عبور نکرده و وارد عضلات داخلی نمی شود. علاوه بر این فنس اسپارا برند شرکت ایمن حصار پویا دارای بیش از 18 سال سابقه کار با بیش از 500 پروژه اجرا شده فعال در وزارت خانه های نفت، نیرو و سایر ارگان ها فعالیت داشته است. تمامی استانداردهای جهانی و مجوزهای مورد نیاز داخل ایران توسط این شرکت دریافت شده است و نیازی به دریافت جداگانه مجوز نمی باشد.

 

کاربرد فنس الکتریکی

1. مخصوص حفاظت باغ و ویلا

2. مخصوص کارگاه های کوچک و انبارها

3. مخصوص کارخانجات و تاسیسات

4. مخصوص حیات وحش و دامداری ها

 

منبع تغذیه فنس الکتریکی چیست؟

از آنجایی که فنس الکتریکی باعث انتقال شوک الکتریکی می شود جهت بهره گیری از  برق مصرفی و انرژی مورد نیاز دستگاه آنالایزر خود، می بایست به یک منبع برق که میتواند برق شهری و یا پنل خورشیدی باشد متصل شود.

 

کاربرد فنس الکتریکی

 

مزایا و معایب فنس الکتریکی چیست؟

مزایای فنس شوکدار

برخی از مزایای نصب حصار شوکدار این است که برای شروع، یک بازدارنده امنیتی عالی برای سرقت، خرابکاری و تجاوز است. همچنین، به دلیل ساختار مواد سبک‌تر، ساخت آن‌ها بسیار آسان است و تعمیر و نگهداری آن بسیار ساده است. یکی دیگر از مزایای بزرگ فنس الکتریکی این است دوام آن ها برای چندین سال است و نیاز به مراقبت و نگهداری خاصی نمی باشد

 

فنس الکتریکی، مزاحمان احتمالی را از دسترسی به ملک شما باز می‌دارد و به عنوان یک مانع فیزیکی و ترسناک در سر راه آن‌ها قرار می‌گیرد.

 

اگر کسی علی‌رغم شوک الکتریکی تلاش کند از فنس الکتریکی عبور کند، گزینه‌های با امنیت بالا مانند آلارم های محیطی (آژیر و پرژکتور و ارسال پیامک تا 8 شماره فعال می شود) و به مالک اطلاع داده شده و حضور متجاوز را تشخیص می‌دهند.

 

سیم های فنس الکتریکی از جنس، های کربن گالوانیزه گرم است  و پایه های فنس الکتریکی نیز گالوانیزه گرم است. این بدان معنی است که سیستم فنس الکتریکی در شرایط آب و هوایی مختلف اعم از خشک، معتدل، گرم و سرد قابل نصب است و در هنگام بارندگی و طوفان اختلالی در سیستم به وجود نمی آید.

 

عموم مردم فکر می کنند قیمت فنس الکتریکی بسیار بیشتر از حفاظ های دیگر است در صورتی که این تفکر اشتباه می باشد و با توجه به قیمت بالای آهن فنس الکتریکی مقرون یه صرفه تر از موارد دیگر می باشد.

 

معایب فنس الکتریکی

 

معایب فنس شوکدار

 یکی از معایب عمده نصب فنس الکتریکی این است که باید دائماً پوشش گیاهی اطراف را بررسی کنید. اگر درختان و علف‌ها به درستی کوتاه نشده باشند، می‌تواند آلارمهای کاذب داشته باشد.

 

از آنجایی که فنس الکتریکی با برق شهری و یا پنل خورشیدی کار می کند در صورتی که برق به هر نحوی قطع شود سیستم به طور کامل از کار می افتد. البته باید به این موضوع اشاره شود که فنس الکتریکی اسپارا مجهز به باتری پشتیبان 10 ساعته می باشد. در صورت قطعی برق سیستم به فعالیت خود ادامه داده و قطعی برق از طریق پیامک به مالکین اطلاع رسانی میشود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024