اولین مصاحبه با مردی که سگ شد!



مرد تبدیل شده به سگ،اخبار گوناگون،خبرهای گوناگون
یک مرد ژاپنی که خودش را به شکل سگ درآورده گفت: از کودکی می‌خواستم تغییر کنم. وقتی لباس سگ به تن می‌کنم، خوشحال می‌شوم، چون رویاهایم به حقیقت می‌پیوندد.

به گزارش فرارو، مردی اهل ژاپن، که با تغییری هزاران پوندی خودش را به شکل سگ درآورد، برای نخستین بار با ظاهر جدید جلوی دوربین صحبت کرد.

 

توکو، شخصیت جدید سگ‌مانند این مرد، در دو سال گذشته بیش از ۱۲ هزار و ۴۸۰ پوند برای این تغییر شکل هزینه کرده است.

 

این آرزوی جالب او توجه عده زیادی را جلب کرد و همین باعث شد سیر سگ شدن او در فضای مجازی بسیار فراگیر و همه‌بین شود. توکو هرگز شکل واقعی‌اش را فاش نکرده است تا هویتش را از کسانی که هر روز می‌بیندشان، به‌ویژه همکارانش، پنهان نگه دارد.

 

حساب کاربری یوتیوب او که بار‌ها ویدئو‌هایی از فعالیت‌های انسان‌مانند یا سگی او، مثل سرکشیدن بطری کوکاکولا یا چهار دست و پا راه رفتن در پارک منتشر کرده است، بیش از ۵۵ هزار مشترک دارد. در این ویدئو‌ها هیچ‌وقت شخصیتی را که در کت‌وشلوار است فاش نمی‌کند و همیشه به گفتگو به شکل واق‌واق کردن پایبند می‌ماند.

 

اکنون او آماده است که با حضور در خبرگزاری اسپانیایی ای‌اف‌ای (EFE) برای خودش به‌عنوان سگ بیشتر تبلیغ کند. او در این مصاحبه درمورد اینکه چقدر از این شکل پشمالو راضی است صحبت کرد. توکو اعتراف کرد که هیچ‌وقت با بدن انسانی‌اش این قدر راحت نبوده است.

 

وی اعتراف کرد: از کودکی می‌خواستم تغییر کنم. وقتی لباس سگ به تن می‌کنم، خوشحال می‌شوم، چون رویاهایم به حقیقت می‌پیوندد.

 

توکو نتوانست ظاهرش را کاملا و برای همیشه تغییر دهد. بنابراین، به شرکتی به نام زپت (Zeppet) رفت تا پوشش [سگ] سفارش بدهد. او ادامه داد که ساختن این پوشش حدودا ۴۰ روز طول کشید. شکل کامل این پوشش پنجه‌های ناخن‌دار، پوزه بلند، گوش‌های دراز، و دم دارد و کل بدن را با مو پوشانده است. وزن این پوشش در مجموع حدود ۴ کیلوگرم است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------