راهنمای کامل خرید ملک در قبرس شمالی در سال 2023



خرید ملک در قبرس شمالی

 

رشد اقتصادی و پیشرفت اساسی در زیر ساخت های قبرس شمالی موجب شده است تا این کشور به عنوان یکی از مقاصد اصلی سرمایه گذاران تبدیل شود ، خرید ملک و آپارتمان در قبرس شمالی رتبه اول سرمایه گذاری را به خود اختصاص داده است ، جالب است بدانید شما با خرید خانه در قبرس ، امکان دریافت اقامت خود و افراد خانواده را در این کشور اروپایی فراهم خواهد شد، گلوبال لند در این مسیر از ابتدا تا انتها در خدمت شما خواهد بود ، در ادامه هر آنچه را که در اینخصوص باید بدانید به شما ارائه خواهیم کرد ، بنابراین خواهشمندیم تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

 

چرا خرید ملک در قبرس شمالی ؟

هر روز بر تعداد افرادی که علاقمند به خرید ملک و خانه در قبرس شمالی می باشند ، افزوده می شود . این موضوع دلایل مختلفی دارد که شاید مهمترین آن خرید عرصه و اعیان می باشد ، کمتر کشوری حاضر است خاک خود را بفروشد ، اما قبرس شمالی برای جذابتر کردن سرمایه گذاری به شما خاک خود را می فروشد و شما با خرید یک آپارتمان ، صاحب خاک این کشور می شوید .

 

سرمایه گذاری به پوند انگلستان به عنوان دومین دلیل می باشد ، پوند انگلستان به عنوان یکی از معتبرترین واحدهای پولی دنیا می باشد و خرید ملک در این کشور با پوند صورت میگیرد و ضمنا در صورتی که بخواهید خانه خود را اجاره بدهید ، می توانید درآمد خوبی از این راه به دست آورید.

 

مجله فوربرز در سال 2021  لانگ بیچ قبرس را به عنوان یکی از بهترین مناطق ساحلی برای سرمایه گذاری معرفی می کند و این پیش بینی دقیقا درست از آب درمیاد ، رشد قیمت ها و سرعت ساخت و ساز در قبرس شمالی خود مهر تائیدی بر این خبر مجله معتبر جهانی می باشد .

ضمنا شما با خرید ملک در قبرس این امکان را خواهید داشت که افتتاح حساب بانکی داشته باشید و از مزیت داشتن حساب های بین المللی استفاده کنید که قطعا برای بسیاری از شما یک ضرورت می باشد .

 

مدارک لازم برای خرید ملک در قبرس شمالی

برای خرید ملک در قبرس شما حتما باید یکسری از مدارک را همراه داشته باشید ، فرق نمیکند که این ملک آپارتمان باشد یا خانه ویلایی و یا حتی زمین .

اصل پاسپورت ( گذرنامه ) به همراه تصویر تمام صفحات

شناسنامه همه اعضای خانواده ( خریدار و همسر و افراد تحت تکفل )

سند ملک و یا قرادادهای خرید و فروش ( در صورتی که ملک دیگری در قبرس دارید )

گواهی عدم سوء پیشینه به همراه ترجمه رسمی

سند ازدواج به همراه ترجمه رسمی برای افراد متاهل

فرم درخواست خرید خانه در قبرس به همراه تمبر

 

قوانین خرید ملک در قبرس شمالی در سال 2023

خرید ملک در قبرس شمالی قوانین پیچیده ای ندارد ، همانگونه که در بخش مدارک ملاحظه کردین ، شما با داشتن پاسپورت و گواهی عدم سوء پیشینه می توانید ملک مورد نظر خود را خریداری کنید ، هر فرد خارجی حق خرید یک ملک ( زمین ، آپارتمان ، ویلا ) را دارد ، ضمنا در صورت خرید زمین ، نباید مساحت آن از 1338 متر مربع بیشتر باشد و اگر بخواهید بیشتر از آن را خریداری کنید ، مستلزم پرداخت مالیات بیشتر خواهید شد.

 

شما فقط با پرداخت یک سوم قیمت ملک می توانید اقامت قبرس شمالی را دریافت کنید ، اما نکته بسیار مهم در قوانین خرید ملک در قبرس شمالی ، تعداد اتاق خواب متناسب با تعداد اعضای خانواده است.

 

شما با خرید سوئیت می توانید برای خود و همسرتان اقامت دریافت کنید ، اما اگر صاحب فرزندی هستید ، حتما باید به این نکات توجه کنید ، برای فرزندان کمتر از 18 سال لازم به اخذ اقامت نمی باشد ، اما برای فرزندان بالای 18 سال حتما باید توجه داشته باشید که برای هر فرزند باید یک اتاق خواب در نظر بگیرید ، به عنوان مثال اگر یک خانواده 4 نفره هستید که یکی از فرزندان بالای 18 سال می باشد ، باید حداقل یک خانه 1 خوابه خریداری کنید و در صورتی که هر دو فرزند بالای 18 سال هستند ، حداقل یک خانه 2 خوابه باید خریداری گردد.

 

قیمت خانه در قبرس شمالی به پول ایران

قمیت املاک در قبرس شمالی به پول ایران بسیار متنوع می باشد و شما می توایند با بودجه های مختلف در این کشور صاحب خانه شوید ، به عنوان مثال شما با بودجه حتی 2 میلیارد و 500 هزار تومان که تقریبا معادل 40 هزار پوند می باشد می توانید در شهر فاماگستا خانه 1 خوابه خریدرای کنید و یا اینکه با بودجه 6 میلیارد تومان می توانید در منطقه لانگ بیچ که قطب سرمایه گذاری قبرس شمالی نیز می باشد ، سوئیت خریداری کنید ، اما به طور کلی قیمت ها از سایر کشورهای اروپایی بسیار ارزانتر است ، شاید جالب است بدانید که قیمت خانه در قبرس شمالی از همسایه جنوبی خودش یک سوم ارزانتر است .

 

خرید ملک و خانه ارزان در قبرس

 

خرید خانه اقساطی در قبرس شمالی

یکی از گزینه های جذاب برای ما ایرانیان خرید اقساطی می باشد ، حال اگر این خرید اقساطی بدون بهره هم باشد که چه بهتر ، خوشبختانه خرید خانه قسطی در قبرس شمالی بسیار رواج دارد و بسیاری از پروژه های قبرس شمالی ، خرید اقساطی 1 تا 10 سال را به شما پیشنهاد می دهند و این یک فرصت بی نظیر برای کسانی است که به خرید اقساطی علاقمند می باشند.

 

شما یک سوم قیمت ملک را پرداخت می کنید و بقیه را با توجه به شرکت سازنده و پیشرفت فیزیکی ملک قسط بندی می کنید ، معمولا روی این اقساط هیچ سودی از شما دریافت نمی شود ، قطعا پرداخت 70 درصد قیمت ملک به صورت اقساط جذابیت خودش را دارد.

 

خرید ملک و خانه ارزان در قبرس

اگر به دنبال خرید خانه ارزان در قبرس شمالی هستید ، با گزینه های زیادی روبرو خواهید شد ، بسیاری از املاک که در مراجل اولیه ساخت می باشند ، از قیمت های ارزانی برخوردارهستند ، شما حتی با پیش پرداخت 900 میلیون تومان هم می توانید خانه در قبرس خریداری کنید و اگر به دنبال مهاجرت به قبرس شمالی با هزینه کم هستید ، گزینه خانه ارزان می تواند برای شما مناسب باشد ، چرا که هم یک سرمایه گذاری درست انجام داده اید و هم اینکه موفق به اخذ اقامت قبرس می شوید.

 

البته بعضی از املاک ارزان هم در روستاهای قبرس وجود دارند که فقط مناسب دریافت اقامت می باشند ، اما برای زندگی شاید گزینه مناسبی نباشند ، ضمنا بعضی از املاک ارزان ممکن است مشکل سند داشته باشند که باید حواستان به این موضوع نیز باشد.

 

کلاهبرداری در قبرس شمالی در زمینه خرید و فروش ملک

هر جا که موضوع پول باشد ، کلاهبرداری نیز انجام می شود و متاسفانه در حوزه خرید و فروش ملک نیز کلاهبرداری هایی انجام شده است که باید حواستان به آن باشد ، بیشتر این کلاهبرداری های در فضای مجازی و بخصوص اینستاگرام به وقوع می پیوندد ، پس هیچ گاه بدون تحقیق اعتماد نکنید ، همیشه برای خرید ملک در قبرس شمالی در خصوص شرکت فروشنده تحقیق کنید.

 

موضوع دوم کلاهبرداری در قبرس ، عدم عمل به تعهدات می باشد ، خیلی از شرکت های خرید و فروش به شما وعده هایی می دهند که هرگز به آن عمل نمی کنند ، وعده هایی مانند لوازم خانه ، ماشین ، کاردر قبرس و تخفیفات نقدی که گزارشات زیادی در این موارد داشته ایم که برای خریداران مشکلاتی به وجود آمده است.

 

گلوبال لند به عنوان یکی از شرکت های متعهد و مطمئن آماده است تا کلیه امور خرید ملک و اقامتی شما را انجام دهد ، بنابراین قبل از هر تصمیمی از مشاوره رایگان ما بهره کامل را ببرید.

 

خرید آنلاین ملک در قبرس شمالی

بسیاری از خریدهای ملک در قبرس شمالی به صورت آنلاین انجام می شود ، البته ما به همه دوستان توصیه میکنیم که حتما برای خرید ملک خود به صورت حضوری اقدام کنند تا با کمترین مشکل ممکن روبرو شوند ، اما در صورتی که بخواهید ملک خود را به صورت آنلاین خریداری کنید ، ما می توانیم این امکان را برای شما فراهم کنیم . ما به صورت آنلاین از قبرس پروژه ها و موقعیت آن ها را به شما ارسال می کنیم و قرارداد را به صورت فایل برای امضا برایتان ارسال میکنیم ، پس خرید آنلاین ملک در قبرس شمالی امکان پذیر می باشد ، اما حواستان باشد که از شرکت های مطمئن خرید آنلاین را انجام دهید.

 

اما باز هم توصیه ما به شما خرید حضوری می باشد ، اصلا نگران هزینه های هتل و رفت و آمد در قبرس شمالی هم نباشید ، شما با استفاده از تور رایگان ما می توانید به صورت رایگان از امکانات هتل و رفت و آمد استفاده کنید و بعد از دیدن قبرس شمالی و خانه مورد نظر خود از نزدیک دست به خرید بزنید.

 

هزینه جانبی خرید ملک در قبرس شمالی

بجز هزینه خرید ملک در قبرس شمالی به طور متوسط برای یک ملک 1 خوبه 95 هزار پوند در سال 2023 می باشد ، شما می بایست هزینه جانبی را نیز در نظر بگیرید ، 5 درصد از قیمت ملک به عنوان مالیات می باشد که شما می بایست پرداخت کنید و علاوه بر آن 175 لیر نیز به عنوان هزینه سند می باشد ، در حال حاضر این ها مبالغ به عنوان اصلی ترین هزینه های جانبی خرید ملک در قبرس شمالی می باشند.

 

خرید ویلا در قبرس شمالی

قیمت ویلا نیز همانند آپارتمان از تنوع بسیار خوبی برخوردار می باشد و شما می توانید با بودجه های متفاوت در قبرس شمالی ویلا بخرید ، مساحت ویلا در قبرس از 230 متر مربع تا 2000 متر مربع موجود می باشد و امکانات ویلاها نیز متفاوت بوده.

معمولا ویلاهایی که در نقطه صفر دریا می باشند قیمت بیشتری دارند و بسیاری از ویلاها در کنار سواحل و با ویو دریا ساخته می شوند و بعضی از ویلا ها نیز در مجموعه های مسکونی ، بسیاری از ویلاها از استخر اختصاصی برخوردار هستند.

 

خرید آنلاین خانه و ویلا در قبرس شمالی

 

انواع سند مالکیت ملک در قبرس شمالی

سند های مالکیت در قبرس شمالی به 5 نوع تقسیم بندی می شوند ، البته لازم است بدانید از سال 2021 تمامی اسناد تحت عنوان سند ملک قبرس شمالی صادر می شوند ، اما به هر حال داشتن اطاعات در خصوص سند مادر بسیار ضروری است

 

1. سند ترک : سندهایی که مالکین اصلی آن ترک های قبرسی می باشند و از بیشترین اعتبار برخوردار هستند

 

2. سند اکسچنج : مالکین این اسناد یونانیان قبرس جنوبی هستند که بعد جنگ قبرس با سندهای ماکین شمالی معاوضه شده است و به آن سند معاوضه ای هم گفته می شود.

 

3. سند معلق : سند های که مالک خاصی نداشته و دارای وضعیت معلق هستند

 

4. سند خارجی : سندهایی که مالک آن افرادی بجز قبرس شمالی و جنوبی هستند.

 

5. سند TRCN  : سندهایی که به خانواده های جنگ زده و شهدای جنگ قبرس اهدا شده است.

 

مزایای خرید ملک در قبرس شمالی

همانطور که در ابتدای مطلب عنوان شد ، خرید ملک در قبرس مزایای بسیار زیادی دارد که مهمترین آن ها به شرح ذیل می باشد.

1. خرید عرصه و اعیان ( خرید خاک قبرس شمالی )

2. سرمایه گذاری به پوند انگلستان به عنوان یکی از با ثبات ترین ارزهای جهانی

3. رشد سالانه قیمت ملک بین 15 تا 50 درصد 

4. درآمد دلاری از محل اجاره دادن  ملک 

5. امکان دریافت اقامت موقت و دائمی خود و افراد خانواده

6. امکان افتتاح حساب بانکی بین المللی 

7. هزینه های کم زندگی در قبرس شمالی نسبت به کشورهای همسایه خود و سایر کشورهای اروپایی

8. امکان تحصیل رایگان فررندان

9. بهداشت رایگان در سطح عمومی

10. دانشگاه های معتبر بین المللی برای تحصیلات عالیه

11. آب و هوای مدیترانه ای که شامل 320 روز آفتابی می باشد.

 

معایب خرید ملک در قبرس شمالی

در مقابل مزایای خرید ملک در قبرس شمالی ، معایبی نیز وجود دارد که مهترین عیب خرید ملک در قبرس ، عدم امکان دریافت پاسپورت قبرس شمالی می باشد ، شما با خرید ملک در قبرس شمالی نمیتوانید پاسپورت این کشور را دریافت کنید و دریافت حق شهروندی منوط به سرمایه گذاری بالای یک میلیون دلار می باشد.

البته در صورتی که شما بیش از 7 سال در قبرس اقامت داشته باشید ، می توانید تحت شرایط خاصی پاسپورت این کشور را دریافت کنید.

 

مشاوره رایگان مهاجرت و خرید ملک

عزیزانی که قصد خرید ملک و مهاجرت به قبرس شمالی را دارند می توانند به سایت گلوبال لند مراجعه کنند و از قسمت پشتیبانی سوالات خودشان را مطرح کنند ، همکاران ما که جزو وکلای مهاجرت می باشند، با صبرو حوصله به تمامی سوالات شما پاسخ خواهند داد .

شماره تماس 1 : 09124642053

شماره تماس 2 : 02691301825

  

  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024