لیست هتل های نزدیک حافظیه شیراز + آدرس و امکانات



هتل‌ها بهترین گزینه برای اقامت گردشگران و توریست‌ ها است. حافظ از شعرای معروف غزل سرای ایرانی است که در قرن هشتم در شهر شیراز زندگی می‌کرد. مقبره حافظ شیرازی، مامن امن بسیاری از دوستداران شعر و ادب پارسی است. در نزدیکی حافظیه هتل‌های 4 و 5 ستاره بسیاری برای اقامت مسافرین وجود دارد که تمام امکانات و خدمات لازم را برای مسافرین فراهم کرده‌اند. توجه داشته باشید که هتل‌های 5 ستاره شیراز نسبت به هتل‌های 4 ستاره امکانات جامع‌تری در اختیار مسافرین قرار می‌دهند.

 

لیست هتل های نزدیک حافظیه شیراز + آدرس و امکانات - هتل پرسپولیس شیراز

 

هتل ‌های پنج ستاره نزدیک حافظیه شیراز

در نزدیکی حافظیه هتل‌های بسیاری وجود دارد که براساس کیفیت خدمات و امکاناتی که در اختیار مشتریان قرار می‌دهند، رتبه‌بندی می‌شوند. در مقایسه هتل های 4 ستاره و 5 ستاره شیراز می‌توان گفت که تقریبا خدمات آن‌ها در یک سطح قرار دارد؛ اما خدمات و امکانات هتل‌های پنج ستاره بیشتر از هتل‌های 4 ستاره است؛ علاوه‌بر این قیمت اقامت در هتل‌های چهار ستاره نسبت به 5 ستاره ارزان‌تر خواهد بود. از برترین هتل‌های 5 ستاره در نزدیکی حافظیه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

 

نام هتل ‌های 5 ستاره

فاصله هتل تا حافظیه

آدرس هتل

هتل بزرگ شیراز

1.66 کیلومتر- 4 دقیقه

شیراز، دروازه قرآن

هتل پرسپولیس

1.72 کیلومتر- 5 دقیقه

شیراز، حد فاصل چهارراه حافظ با میدان قائم

هتل چمران

9.3 کیلومتر- 20 دقیقه

شیراز، بلوار چمران

هتل هما

2.5 کیلومتر- 9 دقیقه

شیراز، میدان گاز، خیابان مشکین فام

هتل زندیه

2.3 کیلومتر- 9 دقیقه

شیراز، خیابان هجرت، پشت ارگ کریم خان

 

هتل 5 ستاره پرسپولیس شیراز

هتل پرسپولیس یکی از محبوب‌ترین هتل های نزدیک حافظیه شیراز ،که فعالیت خود را از سال 1381 آغاز کرده است. ساختمان هتل پرسپولیس از 7 طبقه و 104 واحد اقامتی تشکیل شده است که مساحت هرکدام از آن‌ها متفاوت است. در این هتل تمام خدمات و امکانات لازم مسافرین با بالاترین کیفیت فراهم شده‌اند. واحدهای اقامتی هتل شامل اتاق دو تخته تویین، اتاق سه تخته، اتاق دو تخته دبل، اتاق سه تخته با سرویس اضافه، سوئیت‌ کانکت دو خوابه چهار تخته، سوئیت دو خوابه چهارتخته رویال می‌شود. از امکانات واحدهای اقامتی هتل پرسپولیس می‌توان به اینترنت نامحدود و رایگان، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی، صندوق امانات، تلویزیون، چای‌ساز، کمد لباس، آباژور، سرویس بهداشتی، حمام خصوصی و... اشاره کرد.

 

قیمت اقامت در هتل 5 ستاره پرسپولیس به عوامل مختلفی همانند نوع اتاق، تاریخ رزرو، امکانات و... دارد؛ اما به‌طور کلی هزینه یک شب اقامت در بهمن ماه سال 1402 برابر با 1.470.000 تومان است. این بازه قیمتی می‌تواند در زمان پیک هتل افزایش پیدا کند. توجه داشته باشید، برخی از خدمات اضافه هتل دارای هزینه‌ای جداگانه هستند که برای سفارش ابتدا باید هزینه آن‌ها را پرداخت کنید. زمان ورود هتل ساعت 14:00 و زمان خروج ساعت 12:00 است.

 

هتل ‌های چهار ستاره نزدیک حافظیه شیراز

شیراز، شهر حافظ و سعدی از زیباترین شهرهای تاریخی ایران محسوب می‌شود. این شهر زیبا به‌دلیل سایت‌های باستانی متعددی که دارد در نظر گردشگران و توریست‌ها بسیار محبوب است. افرادی که برای بازدید از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری به شهر شیراز مراجعه می‌کنند، می‌توانند از هتل‌های 4 ستاره با امکانات کامل برای اقامت خود استفاده کنند. اکثر هتل‌های 4 ستاره شهر شیراز در خیابان‌های پرترددی چون خیابان زند، دروازه قرآن و رودکی قرار گرفته‌اند. این خیابان‌ها از مهم‌ترین خیابان‌های شهر شیراز محسوب می‌شوند و دسترسی خوبی به ایستگاه‌های مترو و اتوبوس دارند. از برترین هتل‌های چهار ستاره نزدیک به حافظیه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

 

نام هتل‌های 4 ستاره

فاصله هتل تا حافظیه

آدرس هتل

هتل ستارگان شیراز

2.96 کیلومتر- 9 دقیقه

شیراز، تقاطع خیابان آزادی و ارم

هتل رویال شیراز

1.75 کیلومتر- 5 دقیقه

خیابان قرآن، بالاتر از میدان ابوالکلام، نبیش کوچه 15

هتل الیزه شیراز

22 کیلومتر- 27 دقیقه

شیراز، خیابان معالی آباد، خیابان پزشکان، پلاک 20

هتل پارس شیراز

5.9 کیلومتر- 18 دقیقه

شیراز، خیابان کریم خان زند

هتل کریم خان شیراز

2.9 کیلومتر- 10 دقیقه

شیراز، خیابان رودکی، هتل کریم خان زند

هتل آریوبرزن شیراز

2.9 کیلومتر- 10 دقیقه

شیراز، بلوار زند، خیابان رودکی

هتل شیرازیس شیراز

2.9 کیلومتر- 10 دقیقه

بلوار زند، خیابان سعدی، خیابان مکتبی

 

لیست هتل های نزدیک حافظیه شیراز + آدرس و امکانات - هتل آریو برزن شیراز

 

هتل 4 ستاره آریوبرزن شیراز

هتل آریو برزن شیراز در لیست بهترین هتل های 4 ستاره این شهر زیبا است که در خیابان رودکی قرار گرفته است. این هتل در سال 1379 افتتاح شده و دارای 5 طبقه و 50 اتاق است. ناگفته نماند که در سال 1390، این هتل به بازسازی پرداخت و جنبه های ظاهری، خدماتی و رفاهی را بهبود بخشید. انواع اتاق های این هتل عبارتند از:

  • یک تخته
  • توئین
  • دبل
  • رویال سوئیت
  • آپارتمان

 

قیمت هتل آریو برزن شیراز در اسفند 1402 از یک میلیون و چهارصد هزار تومان شروع می شود. از امکانات این هتل می توان به رستوران با غذاهای فرنگی، ایرانی و فست فود، کافی شاپ با نوشیدنی های گرم و سرد، سالن بدنسازی و گیم، فوتبال دستی، ایکس باکس، تور شیرازگردی و غیره است. یکی از قوانین این سایت این است که کودکان زیر 3 سال در صورت درخواست سرویس اضافه، دارای اقامت رایگان هستند.

 

تفاوت هتل‌ های 5 ستاره و 4 ستاره شیراز

برای درجه ‌بندی و بررسی هتل‌ های 4 ستاره و 5 ستاره شیراز به فاکتورهای مختلفی همانند موقعیت مکانی هتل، مجموعه‌های آبی، خدمات مربوط به غذا، تنوع اتاق‌ها از نظر امکانات و مساحت، سالن ورزشی و اسپا، خدمات 24 ساعته و... توجه می‌شود. امکاناتی که در یک هتل چهار ستاره در اختیار مسافرین قرار می‌گیرد شامل خدمات 24 ساعته، پارکینگ رایگان، سیستم اعلام حریق، اینترنت رایگان، روم سرویس 24 ساعته، رستوران، کافی‌شاپ، سالن کنفرانس را در اختیار مسافرین قرار می‌دهد. برخی از هتل‌های چهار ستاره شیراز از محدوده طرح ترافیک خارج هستند و در موقعیت مکانی مناسبی قرار دارند.

هتل‌های پنج ستاره شیراز به‌دلیل موقعیت مکانی مناسبی که دارند به اکثر جاذبه‌های گردشگری و تاریخی شهر نزدیک هستند. در این هتل‌ها می‌توانید از واحدهای اقامتی لوکس و بزرگ با امکانات و خدمات کامل بهره‌ ببرید. از امکانات هتل‌های پنج ستاره شیراز می‌توان به مجموعه آبی، سالن ورزشی، فروشگاه‌ها، سالن‌های چند منظوره، فضای بازی کودکان، خدمات 24 ساعته، پارکینگ، رستوران‌های متعدد ایرانی و بین‌المللی، کافی‌شاپ، خدمات تور، ترانسفر فرودگاهی و... اشاره کرد. هزینه اقامت در هتل‌های 5 ستاره شیراز نسبت به 4 ستاره بیشتر است، زیرا امکانات بیشتری در اختیار مسافرین قرار داده می‌شود.

 

سوالات متداول

بهترین هتل‌های 4 ستاره نزدیک به حافظیه کدامند؟

بهترین هتل‌های 4 ستاره نزدیک به حافظیه شامل هتل رویال شیراز، هتل ستارگارن شیراز، هتل کریم خان زند شیراز، هتل آریوبرزن شیراز می‌شوند.

 

بهترین هتل‌های پنج ستاره نزدیک به حافظیه کدامند؟

هتل پرسپولیس شیراز، هتل بزرگ شیراز، هتل زندیه شیراز، هتل هما شیراز از برترین هتل‌های پنج ستاره نزدیک به حافظیه هستند.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

    X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

    Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024