بهترین جاهای دیدنی لندن از نگاه گردشگران



جاهای دیدنی لندن

جاهای دیدنی لندن

 

قبل از این‌که بلیط هواپیما لندن خود را بگیرید، بدانید این شهر پر از جاذبه‌هایی است که با یک بار سفرکردن به آن، نمی‌توانید به دیدن تمام آن‌ها بروید. شناخت این جاذبه‌ها به شما کمک می‌کند که به دیدن مکان‌هایی نروید که دوست ندارید؛ با این کار دیگر از پشیمانی گذراندن وقت در جایی که به آن علاقه ندارید، خبری نیست. علاوه‌بر این، وقتی برگردید، ناراحت نمی‌شوید که چرا به دیدن یک مکان خاص در این شهر نرفتید. در ادامه برایتان می‌خواهیم بگوییم در شهر لندن چه جاذبه‌های در انتظارتان هستند که گردشگران بسیاری را سر ذوق آورده‌اند. حتما در میانشان جایی که کاملا مطابق سلیقه شما باشد، پیدا می‌کنید.

 

سفر به لندن، شهری با فرهنگ های مختلف

لندن شهر امروز و دیروز نیست و ساخت آن به دوران روم باستان در دو هزار سال قبل برمی‌گردد. این شهر تجربه‌های تلخ و شیرین بسیاری را گذرانده‌ است تا به این شهری که الان می‌شناسید و قرار است با بلیط لندن به آن سفر کنید؛ تبدیل شده‌ است. اگر به این شهر سفر کنید، این فراز و فرودها را می‌توانید در گوشه و کناره‌های آن ببینید. همین‌طور، کمتر زمانی را پیدا می‌کنید که شهر خالی از توریست باشد و تقریبا در تمام اوقات سال، لندن میزبان افراد مختلف از سراسر دنیا است.

 

شروع گشت و گذار با جاذبه‌ های تاریخی لندن

لیست مکان‌های گردشگری خود را از جاذبه‌های تاریخی آن شروع کنید. اگر دلتان بخواهد بدانید چه اتفاقاتی افتاد که لندن امروزی شکل گرفت، این جاذبه‌ها حتما جواب‌هایی برایتان به همراه دارند. از کاخ باکینگهام شروع کنید. اولین جاذبه که خاندان سلطنتی در آن زندگی و در یک روز خاص هفته با مردم دیدار می‌کنند. این کاخ اتاق‌های بسیاری دارد که در بعضی از آن‌ها به روی گردشگران باز است؛ بنابراین، شما می‌توانید با پرداخت حدود 24 پوند از آن‌ها دیدن کنید. علاوه‌بر فضای داخلی، در جلوی این کاخ رژه سلطنتی برگزار می‌شود که اگر وقت کردید؛ حتما بایستید و آن شکوه را تماشا کنید.

 

اگر دلتان می‌خواهد ببینید که پارلمان این کشور به چه صورت است، می‌توانید ساختمان را از نزدیک مشاهده کنید. به ساختمان وست مینستر سر بزنید و از نزدیک مجلس این کشور را ببینید. در میدان این قسمت شهر هم مجسمه‌هایی از افراد معروف مانند نلسون ماندلا و وینستون چرچیل ساخته شده‌اند که دیدنشان خالی از لطف نیست.

 

در هر گوشه و کنار لندن که باشید، حتما چرخ و فلک بزرگی نظرتان را جلب می‌کند. این جاذبه تفریحی به چشم لندن معروف شده‌است و چرخ‌وفلکی با ۱۳۵ متر ارتفاع است. اگر حدود ۴۰ پوند بپردازید، سوار کابین‌های گردی می‌شوید که شما را به بالا می‌برد و از زاویه دیگری به شهر لندن نگاه می‌کنید. این چرخ در شب‌ها با نورهای رنگارنگی چشم‌ها را به سمت خود می‌کشاند.

 

قدم‌زدن در خیابان‌ های معروف لندن

لندن خیابان‌هایی دارد که هر کدام از آن‌ها با یک ویژگی خاص معروف شده‌اند و گردشگران علاقه‌مند به آن موضوع و مساله را همیشه به‌دنبال خود می‌کشانند. مثلا میدان لستر علاقه‌مندان به فیلم و تئاتر را جذب خود می‌کند؛ چون از قرن 19 میلادی اینجا محل ساخت فیلم‌های مختلفی است و همیشه مراسمی در آن برگزار می‌شود. خیابان‌های آکسفورد، الکتریک، محله چینی‌ها، سوهو و شهرک شردیچ از جمله محله‌ها و خیابان‌های تماشایی شهر لندن هستند. اگر بلیط لندن تهیه کردید، حتما به آن‌ها سر بزنید و یک قهوه در کافه‌های آن نوش جان کنید.

 

مکان های گردشگری لندن

مکان های گردشگری لندن

 

بازدید از موزه ‌های لندن

موزه‌ها یکی از جذاب‌ترین جاذبه‌های هر شهری هستند که در آن‌ها می‌توانید نشانه‌های تاریخ، فرهنگ و طبیعت را در آن ببینید. در لندن هم قرار است با همین نشانه‌ها مواجه شوید؛ اما بعضی از آن‌ها تنها اشیای انگلیس را نگه نمی‌دارند و لوازم باارزشی را از سراسر دنیا در این موزه‌ها گرد آورده‌اند.

 

اگر به طبیعت علاقه دارید و دلتان می‌خواهد از آن‌ها بیشتر بدانید؛ به موزه تاریخ طبیعی (Natural History Museum) سر بزنید. این موزه در سالن‌های جداگانه حشره، جانور، گیاه، کانی و دیرینه را در معرض دید عموم گذاشته است. موزه علم (Science Museum) هم یک گزینه دیگر برای تماشای علم در این شهر است.

 

موزه بریتانیا (British Museum) موزه دیگری است که اشیا باستانی بسیاری را از سراسر جهان جمع کرده و در این جا در معرض دید عموم قرار داده ‌است. در این موزه مومیایی از مصر، سنگ‌ها و وسایلی از تاریخ بین‌النهرین را می‌بینید. همین‌طور، وسایل باستانی از ایران را هم در آن پیدا می‌کنید. ورود به این موزه رایگان است و نیازی به پرداخت ورودی ندارید.

 

تفریح در پارک‌ های لندن

اگر دلتان می‌خواهد از شلوغی شهر دور شوید و به آرامش برسید، به پارک‌های لندن سر بزنید. اولین پارک، پارک هاید است که در قسمت‌های مختلف این پارک 19 مجسمه یادبود از افراد معروف و محبوب شهر گذاشته شده ‌است. پارک دیگر لندن، پارک همپستد هیث با وسعت چند صد هکتاری است. اگر به این مکان سر بزنید، دنیای رنگارنگی از درختان سبز و گل‌های مختلف را در آن می‌بینید. علاوه‌بر این، افراد در گوشه و کنار آن آثار هنری خود را به نمایش می‌گذارند. حتی ممکن است صدای موسیقی افرادی را بشنوید که به‌صورت زنده در حال اجرای آن هستند.

 

پارک ریچموند هم فضای سبز دیگری در اطراف شهر لندن از چند پارک مختلف تشکیل شده ‌است. اگر به این پارک سر بزنید، می‌توانید از فضای سبز و آرامشی که بر آن حاکم است، لذت ببرید. البته هر نوع امکانات رفاهی را که بخواهید می‌توانید در آن پیدا کنید.

 

جاذبه‌ های تاریخی لندن

جاذبه‌ های تاریخی لندن

 

خرید بلیط و رزرو هتل های لندن در فلای تودی

در فلای تودی می‌توانید بلیط لندن خود را برای هر تاریخی که می‌خواهید، بخرید. بعد از انتخاب تاریخ مد نظرتان، تمام ایرلاین‌های فعال به همراه خدماتی که ارائه می‌دهند و هزینه‌ای که دریافت می‌کنند، به شما نمایش داده می‌شود؛ بنابراین، آن‌ها را به‌راحتی می‌توانید با هم مقایسه کنید و بهترین بلیط را بخرید. در عین حال می توانید رزرو متنوع ترین هتل های لندن از لوکس تا اقتصادی را در این سایت فقط با پرداخت ریالی و از طریق کارت شتاب انجام دهید. فلای تودی ارزانترین مرجع خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل با پشتیبانی 24 ساعته آماده ارائه بهترین خدمات سفر به کاربران خود است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024